Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25 dub 2024, 21:33




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Dobrá první sniperka? SAG L96 E&C 
Autor Zpráva
Svobodník
Svobodník

Registrován: 28 led 2018, 20:46
Příspěvky: 2
Nový příspěvek Dobrá první sniperka? SAG L96 E&C
Ahoj lidi, jsem v airsoftu relativně nováček. A chtěl bych zakusit odstřelování, za dobrou cenu, ale zároveň koupit hned na poprvé něco slušného, co je trochu přesnějšího, u čeho poznám rozdíl, že jsem právě přešel z elektriky.

Našel jsem toto:
https://airsoftpro.cz/cz/?option=com_vi ... ct_id=2881

Ale zdá se mi to lehce podezřelé, nejsou okolo toho nikde informace, nebo jsem neschopný je vyhledat.

Je zde někdo, kdo by mi dokázal poradit? Případně majitel s osobní zkušeností?

Děkuji mockrát :)
Vážím si jakékoliv pomoci.


28 led 2018, 23:05
Profil
Nadpraporčík
Nadpraporčík
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2016, 08:25
Příspěvky: 121
Nový příspěvek Re: Dobrá první sniperka? SAG L96 E&C
Uvnitř zbraně je pružina M130, která dává výkon cca 135 m/s (433 FPS). V balení však naleznete ještě další pružinu ZDARMA. Po její instalaci má zbraň výkon cca 155 až 160 m/s (až 530 FPS).

Za zmíňku rozhodně stojí nadstandardní vnitřní díly:

Kovový píst
Kovový trn pružiny s ložiskem
Ocelový válec !!!
Dvě pružiny
Kovový spoušťový mechanismus

Pokud to opravdu tak je (nevim nevidel jsem) tak za tu cenu je to fajn.


02 úno 2018, 10:24
Profil
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 02 zář 2013, 11:15
Příspěvky: 273
Nový příspěvek Re: Dobrá první sniperka? SAG L96 E&C
To radši Well. E&C není kompatibilní s APS-2 standardem. Teda v něčem ano, v něčem zas ne. Tahle firma si sice získala pověst výbornými M4, ale o sniperkách se totéž říct nedá. Z mojí zkušenosti vyžaduje víc péče než ten Well (a nové generace mají ty jmenované díly také v kovu).
Zároveň má elka nic moc řešený hop (a především atypickou hlaveň s gumou), takže při výměně to musí jít celé...