Airsoft forum
http://airsoft-forum.cz/

CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky
http://airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=113&t=10977
Stránka 1 z 3

Autor:  1satan [ 17 čer 2011, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Zdravím všechny,
pustil sem se do upgradu mojí zbraně (AK-74 od Cymi CM.040). Koupil jsem set vzduchotechniky pro moji zbraň v GURU. Mechabox se podařilo rozložit a složit, mechabox funguje. Problém je to, že zbraň nestřílí kuličky. Myslím, že je to moc dlouhou tryskou protože na GURU je v setu pro AK-47/74 tryska dlouhá 21mm a ta co tam byla originál má 19,63mm. Zbraň kuličky neodebírá ze zásobníku. Co myslíte vy? Měnil jsem teda ještě hop-up, vše podle návodu na Chrudimi. V tom snad problém nebude.
A ještě jeden menší dotaz. Je normální že píst ve válci od GURU velmi obtížně jezdí (zkoušenou rukou) ? Ten původní válec jezdil lehce. Válec jsem promazal.
Děkuji za pomoc.

Autor:  vojtka [ 17 čer 2011, 19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

vrať tam původní trysku a nebo kup novou 20mm, je to tím že je dlouhá. teď záleží co je obtížně, guru O kroužky jsou dost široké a dost dřou, ale nikdy jsem s tím neměl problém

Autor:  1satan [ 17 čer 2011, 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Takže trysku to chce 20mm. Ok, dík
A ten válec je teda normální že tak dře :).... toš taky díky

Autor:  niky79 [ 17 čer 2011, 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Ja pouzivam pro AK 19.7mm (od SHS), strili a tesni perfektne!

A pokud pist ve valci jezdi obtizne, rozhodne zkontroluj ustovku po namontovani. Mel jsem stejny problem (asi 10 dnu zpatky) a ustovka naprosto mizerna - asi 115 m/s s GD120. Po vymene hlavy pistu za tichou plastovou s dvojitym tesnenim, ktera byla ve valci trochu volnejsi, ustovka vyskocila na 135 m/s. (Puvodni byla ticha hlinikova s dvojitym tesnenim.) Ocenil jsem, ze GURU to bez problemu vymenil (Brno).

Autor:  1satan [ 17 čer 2011, 23:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Právě z toho mám strach. Drhlo to docela dost. Je tam GD 130 a guru vzduchárna (tichá). Kolik by to tak mělo dávat ? Jinak díly mám taky z Brna tak uvidím.

Autor:  Jeff [ 18 čer 2011, 06:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

mela by davat 130m/s a vic s 0,20g kulema

Autor:  niky79 [ 18 čer 2011, 06:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

1satan píše:
Právě z toho mám strach. Drhlo to docela dost. Je tam GD 130 a guru vzduchárna (tichá). Kolik by to tak mělo dávat ? Jinak díly mám taky z Brna tak uvidím.


Rozhodne nad 130 :D Me to s podobnou pruzinou dava kolem 150 m/s.

Autor:  1satan [ 21 čer 2011, 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Tak problém s kuličkama vyřešen. S tryskou 20,4 to funguje.

Autor:  Cotulosh [ 21 čer 2011, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

niky79 píše:
Rozhodne nad 130 :D Me to s podobnou pruzinou dava kolem 150 m/s.

20 m/s nad limit pružiny je fakt rozmazlenost. Člověk musí počítat s tím, že pokud se dostane na limit (SP130 - 130 m/s), může to považovat za relativní úspěch. + 10 m/s je pak slušný výsledek. + 20 m/s se povede, jen když si všechno sedne jak řiť na mísu. A pak se dá jít ještě nahoru, ale to už je většinou o haluzi.

Autor:  niky79 [ 22 čer 2011, 08:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Mozna je to rozmazlenost, ale potesi :lol: Jinak s GD 120 to dava kolem 138 m/s. Tryska je 19,7 mm (SHS).

Satane: kolik ti to strili? Ten drhnouci vzduch jsi nejak resil?

Autor:  satanek123 [ 22 čer 2011, 16:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

čau já mám taky AK 74 od CA a mám ten sám problém akorát s tryskou co tam byla 19,7 nepodávala tak sem vyměnil na 21 a taky nepodává takže myslíte že mám zkusit 20 :-D :-D

Autor:  Jeff [ 22 čer 2011, 16:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

spis bych dal vacku na pistovy kolo

Autor:  satanek123 [ 22 čer 2011, 16:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

v tom je ten problém jak sem vyměnil na tu 21 mm tak sem tam dal vačku a střilí to stylem že střílí třeba 5 kulí pak dvě nic pak vyletí 3 naráz

Autor:  1satan [ 22 čer 2011, 19:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

niky79 píše:
Mozna je to rozmazlenost, ale potesi :lol: Jinak s GD 120 to dava kolem 138 m/s. Tryska je 19,7 mm (SHS).

Satane: kolik ti to strili? Ten drhnouci vzduch jsi nejak resil?




Ještě jsem to neměřil, ale po tom, jak jsem s tím mechaboxem střílel při zkoušení té 21 trysky, tak se to těsnění asi nějak usadilo a teď už jezdí píst o poznání lépe. Jakmile budu vědět, napíšu to sem.

Autor:  1satan [ 22 čer 2011, 19:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Jeff píše:
spis bych dal vacku na pistovy kolo


To jsem právě s chlapíkem v GURU taky řešil. Jestli spíš trysku nebo tu vačku. No jelikož vačku neměl, zkusil jsem tu trysku a funguje. Pořádně testovat jsem chtěl dneska, ale nějak mi to s prací nevyšlo tak snad zítra.

Autor:  loco99 [ 22 čer 2011, 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Cotulosh píše:
niky79 píše:
Rozhodne nad 130 :D Me to s podobnou pruzinou dava kolem 150 m/s.

20 m/s nad limit pružiny je fakt rozmazlenost. Člověk musí počítat s tím, že pokud se dostane na limit (SP130 - 130 m/s), může to považovat za relativní úspěch. + 10 m/s je pak slušný výsledek. + 20 m/s se povede, jen když si všechno sedne jak řiť na mísu. A pak se dá jít ještě nahoru, ale to už je většinou o haluzi.



Ono ani těch 10 neni takov výhra, když si každej ty pružiny čísluje jak chce ;) to jenom lidi to berou tak nějak podle guarderu

Autor:  niky79 [ 22 čer 2011, 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

1satan: ale to s tou vackou nebylo na tebe. Jen pro ujasneni, mas tam teda tu 20,4, ok?

Autor:  1satan [ 23 čer 2011, 06:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

niky79 píše:
1satan: ale to s tou vackou nebylo na tebe. Jen pro ujasneni, mas tam teda tu 20,4, ok?


Vím že to nebylo na mě. Já jen že jsem se o tom bavil s tím borcem. Jj, 20.4.

Autor:  niky79 [ 23 čer 2011, 07:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Jsem si kvuli tobe koupil 20.4 a vyzkousim ji misto te 19.7, snad prida jeste nejake KAPRIKY navic :P

Autor:  voresprut [ 23 čer 2011, 21:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Ahoj. Tak jsme dnes zkoušeli se 1satanem tu zbraň. Zbraň stříli o chlup lím, ale nijak zavratný rozdil to zas není. Bohužel nemáme k dispozici Chronometr takže vysledky dodáme pozdeji.
Ale vyskytl se tu jiný problém. Zbraň se nám zasekává. Vypadá to, že je problém někde ve vzduchotechnice. Pist je v mezi poloze a zbran cvaká a nereaguje. Řešení je párkrát přepnout AUTO/SEMI Jelikoš pršelo, tak test neprobíhal příliš dlouho, ale vystíleli jsme asi 300 kulí a asi 5x se to takhle seklo. Satan několikrát rozebral mechabox a žádnou vadu nenašel. Netušíte kde by mohl být zakopanej pes?

Autor:  1satan [ 23 čer 2011, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

voresprut píše:
Ahoj. Tak jsme dnes zkoušeli se 1satanem tu zbraň. Zbraň stříli o chlup lím, ale nijak zavratný rozdil to zas není. Bohužel nemáme k dispozici Chronometr takže vysledky dodáme pozdeji.
Ale vyskytl se tu jiný problém. Zbraň se nám zasekává. Vypadá to, že je problém někde ve vzduchotechnice. Pist je v mezi poloze a zbran cvaká a nereaguje. Řešení je párkrát přepnout AUTO/SEMI Jelikoš pršelo, tak test neprobíhal příliš dlouho, ale vystíleli jsme asi 300 kulí a asi 5x se to takhle seklo. Satan několikrát rozebral mechabox a žádnou vadu nenašel. Netušíte kde by mohl být zakopanej pes?


Dodám jen, že píst zůstane při zaseknutí v zadní poloze, motor netočí.

Autor:  T-dog [ 23 čer 2011, 21:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

no tak pokud jsem to pochopil dobre tak se ti to sekne ty prepnes na auto a vystreli to v poho a pak i nasemi v poho ... a pak se ti to zas nekda sekne na semi? jesli jo tak to neni nic nenormalniho

Autor:  1satan [ 23 čer 2011, 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

T-dog píše:
no tak pokud jsem to pochopil dobre tak se ti to sekne ty prepnes na auto a vystreli to v poho a pak i nasemi v poho ... a pak se ti to zas nekda sekne na semi? jesli jo tak to neni nic nenormalniho

Vím co teď myslíš, ale bude to něco jiného. Tady ten problém o kterým mluvíš se řeší přepnutím do jiného režimu, vystřelením a pak opět přepnutím. Jo to je vcelku normál, ale nám se to sekne a můžeme přepínat jak chceme, ale zůstane to seklé. Po chvilce zkoušení se to tedy vždy rozjelo.

Autor:  T-dog [ 23 čer 2011, 22:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

mas ve zbrani mosfet? jelsi ne tak jak dlouho jedes s nejakou silnejsi pruzinou (m110 a vic)? Me napadlo jesli neni us vopalenej spoustak (ten clunek s kontaktama) nekda ma tendenci se i prilepovat ... i kdyz ty jsi rikal ze motor cuka vit ... no jen me to napadlo

Autor:  1satan [ 23 čer 2011, 22:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

T-dog píše:
mas ve zbrani mosfet? jelsi ne tak jak dlouho jedes s nejakou silnejsi pruzinou (m110 a vic)? Me napadlo jesli neni us vopalenej spoustak (ten clunek s kontaktama) nekda ma tendenci se i prilepovat ... i kdyz ty jsi rikal ze motor cuka vit ... no jen me to napadlo

Mosfet tam ještě není (díly mi tu ale už leží :)). Kontakty jsou v pořádku. Ty jsem kontroloval když jsem měl mecháč rozdělanej. Při tom záseku, když zmáčknu spoušť, tak se motor jakoby pokusí otočit, ale nejde to.

Autor:  Griffon [ 23 čer 2011, 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

V nějakym místě se ti to prostě někde sekne a po čase se to zase uvolní. Tohleto fakt nevyřešíš jinak, než že to rozebereš, najdeš místo toho problému (nejvíc asi pomůže si všechno postupně zkoušet "na sucho" na stole, napřed s otevřenym a pak i se zavřenym mecháčem, různý kombinace a tak) a opravíš to.

Autor:  T-dog [ 23 čer 2011, 23:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

jo no jestli krivy kola? nebo spatne vypodlozkovany? defekt na ozubeni at us kol nebo pistu? jak rika grif asi nezbejva nes skusit vse "nasucho"

Autor:  1satan [ 24 čer 2011, 06:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

No tak to holt budu zkoušet :). Já jen aby jsme neřešili něco, co už je dávno vyřešené. Kola jsou podložený dobře a jsou v pořádku.

Autor:  voresprut [ 24 čer 2011, 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

Griffon píše:
V nějakym místě se ti to prostě někde sekne a po čase se to zase uvolní. Tohleto fakt nevyřešíš jinak, než že to rozebereš, najdeš místo toho problému (nejvíc asi pomůže si všechno postupně zkoušet "na sucho" na stole, napřed s otevřenym a pak i se zavřenym mecháčem, různý kombinace a tak) a opravíš to.


viděl bych to tak, že doděláme kabelaž s mosfetem a odzkoušíme krochnu v praxi. Byla použita baterka 8.4V coš neni doporuřeno u pružuny GD130, ale nemyslím si že by tohle byla příčina.

V nedělí jdem na akci, tak pak dáme vědět jak jsme dopadli.
Raději bych měl do svého Camelbacku namíchat trochu Valia...aby to krochna bez ujmi přežila. :)

Autor:  Griffon [ 24 čer 2011, 13:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky

voresprut píše:
viděl bych to tak, že doděláme kabelaž s mosfetem a odzkoušíme krochnu v praxi. Byla použita baterka 8.4V coš neni doporuřeno u pružuny GD130, ale nemyslím si že by tohle byla příčina.


Může to být příčina. Samozřejmě záleží na tom, co je to za články, Sanyo zelený tahaj v 8,4V verzi s dobrejma kolama a motorem klidně i M150, ale pokud to jsou nějaký malý/pofidérní články, tak ten aku může bejt prostě slabej.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/