| Airsoft forum http://airsoft-forum.cz/ |
|
| CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky http://airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=113&t=10977 |
Stránka 1 z 3 |
| Autor: | 1satan [ 17 čer 2011, 19:36 ] |
| Předmět příspěvku: | CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Zdravím všechny, pustil sem se do upgradu mojí zbraně (AK-74 od Cymi CM.040). Koupil jsem set vzduchotechniky pro moji zbraň v GURU. Mechabox se podařilo rozložit a složit, mechabox funguje. Problém je to, že zbraň nestřílí kuličky. Myslím, že je to moc dlouhou tryskou protože na GURU je v setu pro AK-47/74 tryska dlouhá 21mm a ta co tam byla originál má 19,63mm. Zbraň kuličky neodebírá ze zásobníku. Co myslíte vy? Měnil jsem teda ještě hop-up, vše podle návodu na Chrudimi. V tom snad problém nebude. A ještě jeden menší dotaz. Je normální že píst ve válci od GURU velmi obtížně jezdí (zkoušenou rukou) ? Ten původní válec jezdil lehce. Válec jsem promazal. Děkuji za pomoc. |
|
| Autor: | vojtka [ 17 čer 2011, 19:52 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
vrať tam původní trysku a nebo kup novou 20mm, je to tím že je dlouhá. teď záleží co je obtížně, guru O kroužky jsou dost široké a dost dřou, ale nikdy jsem s tím neměl problém |
|
| Autor: | 1satan [ 17 čer 2011, 20:03 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Takže trysku to chce 20mm. Ok, dík A ten válec je teda normální že tak dře |
|
| Autor: | niky79 [ 17 čer 2011, 20:39 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Ja pouzivam pro AK 19.7mm (od SHS), strili a tesni perfektne! A pokud pist ve valci jezdi obtizne, rozhodne zkontroluj ustovku po namontovani. Mel jsem stejny problem (asi 10 dnu zpatky) a ustovka naprosto mizerna - asi 115 m/s s GD120. Po vymene hlavy pistu za tichou plastovou s dvojitym tesnenim, ktera byla ve valci trochu volnejsi, ustovka vyskocila na 135 m/s. (Puvodni byla ticha hlinikova s dvojitym tesnenim.) Ocenil jsem, ze GURU to bez problemu vymenil (Brno). |
|
| Autor: | 1satan [ 17 čer 2011, 23:45 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Právě z toho mám strach. Drhlo to docela dost. Je tam GD 130 a guru vzduchárna (tichá). Kolik by to tak mělo dávat ? Jinak díly mám taky z Brna tak uvidím. |
|
| Autor: | Jeff [ 18 čer 2011, 06:49 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
mela by davat 130m/s a vic s 0,20g kulema |
|
| Autor: | niky79 [ 18 čer 2011, 06:59 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
1satan píše: Právě z toho mám strach. Drhlo to docela dost. Je tam GD 130 a guru vzduchárna (tichá). Kolik by to tak mělo dávat ? Jinak díly mám taky z Brna tak uvidím. Rozhodne nad 130 |
|
| Autor: | 1satan [ 21 čer 2011, 20:22 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Tak problém s kuličkama vyřešen. S tryskou 20,4 to funguje. |
|
| Autor: | Cotulosh [ 21 čer 2011, 20:51 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
niky79 píše: Rozhodne nad 130 20 m/s nad limit pružiny je fakt rozmazlenost. Člověk musí počítat s tím, že pokud se dostane na limit (SP130 - 130 m/s), může to považovat za relativní úspěch. + 10 m/s je pak slušný výsledek. + 20 m/s se povede, jen když si všechno sedne jak řiť na mísu. A pak se dá jít ještě nahoru, ale to už je většinou o haluzi. |
|
| Autor: | niky79 [ 22 čer 2011, 08:36 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Mozna je to rozmazlenost, ale potesi Satane: kolik ti to strili? Ten drhnouci vzduch jsi nejak resil? |
|
| Autor: | satanek123 [ 22 čer 2011, 16:50 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
čau já mám taky AK 74 od CA a mám ten sám problém akorát s tryskou co tam byla 19,7 nepodávala tak sem vyměnil na 21 a taky nepodává takže myslíte že mám zkusit 20 |
|
| Autor: | Jeff [ 22 čer 2011, 16:54 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
spis bych dal vacku na pistovy kolo |
|
| Autor: | satanek123 [ 22 čer 2011, 16:56 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
v tom je ten problém jak sem vyměnil na tu 21 mm tak sem tam dal vačku a střilí to stylem že střílí třeba 5 kulí pak dvě nic pak vyletí 3 naráz |
|
| Autor: | 1satan [ 22 čer 2011, 19:32 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
niky79 píše: Mozna je to rozmazlenost, ale potesi Satane: kolik ti to strili? Ten drhnouci vzduch jsi nejak resil? Ještě jsem to neměřil, ale po tom, jak jsem s tím mechaboxem střílel při zkoušení té 21 trysky, tak se to těsnění asi nějak usadilo a teď už jezdí píst o poznání lépe. Jakmile budu vědět, napíšu to sem. |
|
| Autor: | 1satan [ 22 čer 2011, 19:34 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Jeff píše: spis bych dal vacku na pistovy kolo To jsem právě s chlapíkem v GURU taky řešil. Jestli spíš trysku nebo tu vačku. No jelikož vačku neměl, zkusil jsem tu trysku a funguje. Pořádně testovat jsem chtěl dneska, ale nějak mi to s prací nevyšlo tak snad zítra. |
|
| Autor: | loco99 [ 22 čer 2011, 19:50 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Cotulosh píše: niky79 píše: Rozhodne nad 130 20 m/s nad limit pružiny je fakt rozmazlenost. Člověk musí počítat s tím, že pokud se dostane na limit (SP130 - 130 m/s), může to považovat za relativní úspěch. + 10 m/s je pak slušný výsledek. + 20 m/s se povede, jen když si všechno sedne jak řiť na mísu. A pak se dá jít ještě nahoru, ale to už je většinou o haluzi. Ono ani těch 10 neni takov výhra, když si každej ty pružiny čísluje jak chce |
|
| Autor: | niky79 [ 22 čer 2011, 19:50 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
1satan: ale to s tou vackou nebylo na tebe. Jen pro ujasneni, mas tam teda tu 20,4, ok? |
|
| Autor: | 1satan [ 23 čer 2011, 06:52 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
niky79 píše: 1satan: ale to s tou vackou nebylo na tebe. Jen pro ujasneni, mas tam teda tu 20,4, ok? Vím že to nebylo na mě. Já jen že jsem se o tom bavil s tím borcem. Jj, 20.4. |
|
| Autor: | niky79 [ 23 čer 2011, 07:21 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Jsem si kvuli tobe koupil 20.4 a vyzkousim ji misto te 19.7, snad prida jeste nejake KAPRIKY navic |
|
| Autor: | voresprut [ 23 čer 2011, 21:46 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Ahoj. Tak jsme dnes zkoušeli se 1satanem tu zbraň. Zbraň stříli o chlup lím, ale nijak zavratný rozdil to zas není. Bohužel nemáme k dispozici Chronometr takže vysledky dodáme pozdeji. Ale vyskytl se tu jiný problém. Zbraň se nám zasekává. Vypadá to, že je problém někde ve vzduchotechnice. Pist je v mezi poloze a zbran cvaká a nereaguje. Řešení je párkrát přepnout AUTO/SEMI Jelikoš pršelo, tak test neprobíhal příliš dlouho, ale vystíleli jsme asi 300 kulí a asi 5x se to takhle seklo. Satan několikrát rozebral mechabox a žádnou vadu nenašel. Netušíte kde by mohl být zakopanej pes? |
|
| Autor: | 1satan [ 23 čer 2011, 21:51 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
voresprut píše: Ahoj. Tak jsme dnes zkoušeli se 1satanem tu zbraň. Zbraň stříli o chlup lím, ale nijak zavratný rozdil to zas není. Bohužel nemáme k dispozici Chronometr takže vysledky dodáme pozdeji. Ale vyskytl se tu jiný problém. Zbraň se nám zasekává. Vypadá to, že je problém někde ve vzduchotechnice. Pist je v mezi poloze a zbran cvaká a nereaguje. Řešení je párkrát přepnout AUTO/SEMI Jelikoš pršelo, tak test neprobíhal příliš dlouho, ale vystíleli jsme asi 300 kulí a asi 5x se to takhle seklo. Satan několikrát rozebral mechabox a žádnou vadu nenašel. Netušíte kde by mohl být zakopanej pes? Dodám jen, že píst zůstane při zaseknutí v zadní poloze, motor netočí. |
|
| Autor: | T-dog [ 23 čer 2011, 21:55 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
no tak pokud jsem to pochopil dobre tak se ti to sekne ty prepnes na auto a vystreli to v poho a pak i nasemi v poho ... a pak se ti to zas nekda sekne na semi? jesli jo tak to neni nic nenormalniho |
|
| Autor: | 1satan [ 23 čer 2011, 22:03 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
T-dog píše: no tak pokud jsem to pochopil dobre tak se ti to sekne ty prepnes na auto a vystreli to v poho a pak i nasemi v poho ... a pak se ti to zas nekda sekne na semi? jesli jo tak to neni nic nenormalniho Vím co teď myslíš, ale bude to něco jiného. Tady ten problém o kterým mluvíš se řeší přepnutím do jiného režimu, vystřelením a pak opět přepnutím. Jo to je vcelku normál, ale nám se to sekne a můžeme přepínat jak chceme, ale zůstane to seklé. Po chvilce zkoušení se to tedy vždy rozjelo. |
|
| Autor: | T-dog [ 23 čer 2011, 22:06 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
mas ve zbrani mosfet? jelsi ne tak jak dlouho jedes s nejakou silnejsi pruzinou (m110 a vic)? Me napadlo jesli neni us vopalenej spoustak (ten clunek s kontaktama) nekda ma tendenci se i prilepovat ... i kdyz ty jsi rikal ze motor cuka vit ... no jen me to napadlo |
|
| Autor: | 1satan [ 23 čer 2011, 22:14 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
T-dog píše: mas ve zbrani mosfet? jelsi ne tak jak dlouho jedes s nejakou silnejsi pruzinou (m110 a vic)? Me napadlo jesli neni us vopalenej spoustak (ten clunek s kontaktama) nekda ma tendenci se i prilepovat ... i kdyz ty jsi rikal ze motor cuka vit ... no jen me to napadlo Mosfet tam ještě není (díly mi tu ale už leží |
|
| Autor: | Griffon [ 23 čer 2011, 23:42 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
V nějakym místě se ti to prostě někde sekne a po čase se to zase uvolní. Tohleto fakt nevyřešíš jinak, než že to rozebereš, najdeš místo toho problému (nejvíc asi pomůže si všechno postupně zkoušet "na sucho" na stole, napřed s otevřenym a pak i se zavřenym mecháčem, různý kombinace a tak) a opravíš to. |
|
| Autor: | T-dog [ 23 čer 2011, 23:43 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
jo no jestli krivy kola? nebo spatne vypodlozkovany? defekt na ozubeni at us kol nebo pistu? jak rika grif asi nezbejva nes skusit vse "nasucho" |
|
| Autor: | 1satan [ 24 čer 2011, 06:26 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
No tak to holt budu zkoušet |
|
| Autor: | voresprut [ 24 čer 2011, 12:50 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
Griffon píše: V nějakym místě se ti to prostě někde sekne a po čase se to zase uvolní. Tohleto fakt nevyřešíš jinak, než že to rozebereš, najdeš místo toho problému (nejvíc asi pomůže si všechno postupně zkoušet "na sucho" na stole, napřed s otevřenym a pak i se zavřenym mecháčem, různý kombinace a tak) a opravíš to. viděl bych to tak, že doděláme kabelaž s mosfetem a odzkoušíme krochnu v praxi. Byla použita baterka 8.4V coš neni doporuřeno u pružuny GD130, ale nemyslím si že by tohle byla příčina. V nedělí jdem na akci, tak pak dáme vědět jak jsme dopadli. Raději bych měl do svého Camelbacku namíchat trochu Valia...aby to krochna bez ujmi přežila. |
|
| Autor: | Griffon [ 24 čer 2011, 13:26 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: CM.040 (AK-74) problém po výměně vzduchotechniky |
voresprut píše: viděl bych to tak, že doděláme kabelaž s mosfetem a odzkoušíme krochnu v praxi. Byla použita baterka 8.4V coš neni doporuřeno u pružuny GD130, ale nemyslím si že by tohle byla příčina. Může to být příčina. Samozřejmě záleží na tom, co je to za články, Sanyo zelený tahaj v 8,4V verzi s dobrejma kolama a motorem klidně i M150, ale pokud to jsou nějaký malý/pofidérní články, tak ten aku může bejt prostě slabej. |
|
| Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|