Airsoft forum http://airsoft-forum.cz/ |
|
vyvrtání díry do plného válce pro M4 http://airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=115&t=10266 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Malarkey [ 14 dub 2011, 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Čau. Mohl by mi někdo prosím poradit jak a kde nejlépe vyvrtat otvor do plného válce. hlaven mam dlouhou 37cm. Tady jsem se dozvěděl že má těsnit od 45mm. To znamená že díra má začínat 45mm od okraje válce? jak ma byt velka? díky. |
Autor: | Daven [ 14 dub 2011, 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
vzduchotechnika by mela začit těsnit 45mm od začátku válce ve smeru jak je hlava valce, diru vyvrtej od 4-6mm, ja vzdy vyvrtam dve a pak je frezkou vybrousim dohromady: http://www.chrudim.asteam.cz/recenze/HK ... J_109b.jpg |
Autor: | Malarkey [ 14 dub 2011, 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
nevadí když sem vyvrtal dvě dirky vedle sebe, ale nepropojim je? |
Autor: | Jeff [ 14 dub 2011, 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
nevadi, nezapomen je ale poradne zacistit zevnitr, at se neposkodi tesneni hlavy pistu |
Autor: | T-dog [ 14 dub 2011, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
skus jesli to snima netlakuje jeste nez je pist prejede ... proste de voto aby byla dira (diry) dostatecne velky, jinak v tom nevidim problem ... muzes taky udelat dve proti sobe |
Autor: | Modus [ 16 dub 2011, 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
A jaký má význam vyvrtání děr do válce? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Griffon [ 16 dub 2011, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Modus píše: A jaký má význam vyvrtání děr do válce? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ne, potom ho tam bude akorát ![]() |
Autor: | Modus [ 16 dub 2011, 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Griffon píše: Modus píše: A jaký má význam vyvrtání děr do válce? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ne, potom ho tam bude akorát ![]() Takže výrobce to dělá špatně a je na každém domácím kutilovi, aby si zbraň upravil? To asi ne. ![]() ![]() |
Autor: | Griffon [ 16 dub 2011, 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Tak jak který výrobce, číňani občas dávaj blbý válce a kupodivu i Aimtopy mají plnej válec, i když by měly mít s dírou. Popřípadě pak jsou tu případy, kdy člověk kvér překopává a dává jinou hlaveň, sežene někde jetej vzduch a chce ho dát do jinýho kvéru apod. A jak se pozná, že vzduchu je ve válci akorát? Když vynechám tu možnost, že si to sám spočítáš, tak už se všeobecně ví, jaký válec má být k jaké hlavni, takže si to prostě najdeš, nebo se někoho zeptáš. |
Autor: | Cotulosh [ 16 dub 2011, 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Akorát je tak cca jeden-a-půl (to už je fakt spodní hranice) až trojnásobek objemu vzduchu válce oproti objemu vzduchu hlavně. |
Autor: | Modus [ 16 dub 2011, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Tak ještě jednou.... Vzduchu snad nemůže být nikdy moc! Čím více vzduchu, tím vyšší úsťovka a samozřejmě vyšší dostřel. Čemu vadí víc vzduchu? ![]() ![]() |
Autor: | Griffon [ 16 dub 2011, 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
To samozřejmě není pravda. Vzduchotechnika tlačí vzduch ven postupně a ten tak kuli urychluje po celou dobu její cesty hlavní...no a když je vzduchu moc, tak kule opustí hlaveň dřív, než píst dorazí k hlavě válce, takže zbytek vzduchu foukne naprázdno, což způsobuje snížení úsťovky (ta energie prostě přijde na zmar), větší namáhání vnitřností (ta energie, co se nepřenese do kule, se všechna nárazem přenese do hlavy válce, hlavy pístu a mecháče...jako když střílíš na prázdno) a docela zásadně zhoršuje přesnost (to fouknutí vzduchu na prázdno těsně za kulí jí rozhodí). |
Autor: | Jeff [ 16 dub 2011, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
dam ti priklad z praxe, u zbrane, kterou jsem ja delal pred tydnem. zbran PJ4 CQB SD s 150mm hlavni: http://airsoftmorava.cz/index.php?_a=vi ... ductId=928 NBU vzduch s plnym valcem, v zakladu strilela cca 100m/s, ja ji pouze promazal, prepodlozkoval kola a vyvrtal diru do valce tesne za jeho polovinou a hle ustovka byla razem cca 120m/s. sam jsem se tomu docela podivil, to co zde vypsal griffon necekane funguje i v praxi |
Autor: | pool [ 16 dub 2011, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
tak mě pak vysvětlete v proč se delá NBU ? já myslel že to je založené na tom že má válec vjetší pruměr a tím pádem o něco víc vzduchu.Ale za předpokladu že víc vzduchu s krátkou hlavní ztrácí ustovku,tak nbu nemá smysl ne? |
Autor: | Griffon [ 16 dub 2011, 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
No...nemá no ![]() |
Autor: | Bundesman [ 17 dub 2011, 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Podle mě je NBU myšleno tak že jde víc vzduchu najednou do hlavně-vzduch se pohybuje rychleji (je to jen moje osobní dedukce protože NBU má i vetší průměr trysky a nosu trysky na hlavě válce) |
Autor: | Cotulosh [ 17 dub 2011, 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Přesně, u NBU jde hlavně o ten zvětšený průměr trysky. Aby se vyrovnalo proudění vzduchu, udělali teda i větší válec, ale podle mně je to stejně jenom marketingový tah a celé slavné NBU je obecně vzato na pichu... |
Autor: | b0mb3rm4n [ 04 črc 2011, 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
A nebudou ty NBU pro hlavně odpovídající délky, pro které je objem klasického válce nedostačující? |
Autor: | Griffon [ 04 črc 2011, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Ne, nebudou, v předchozích příspěvcích je to vysvětlené. |
Autor: | b0mb3rm4n [ 04 črc 2011, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Aha, já právě NBU mám s 510mm dlouhou hlavní o vnitřním průměru 6,03mm a už sem si říkal že budu možná také dělat otvory podle objemu válce a hlavně(2:1), takže u mě by to tedy nemělo význam? Nerad bych totiž zbytečně ztrácel úsťovou energii a přesnost. ![]() |
Autor: | Griffon [ 04 črc 2011, 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Tak u 510mm hlavně to je blbost, tam je plnej válec ideální. |
Autor: | Hetflik [ 11 srp 2011, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Měl bych dotaz... Mám hlaveň 420mm A nevim, jakej mám použít válec. Na guru píšou, že s dírou je do 400mm a na ASpro zase 450mm... Nevim, čemu mám věřit. Už sem někde našel, že by tam měl bejt asi válec s dírou, ale pro jistotu se zeptám. Díky |
Autor: | Jeff [ 11 srp 2011, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
kup plny valec, vypocitej, si kde ma byt dira a vyvrtej si ji tam, to je uplne nejlepsi reseni |
Autor: | smolda [ 13 srp 2011, 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Mám zajímavý dotaz. Ve svém SR25 mám 51cm dlouhou hlaveň a nevím co s válcem. Napadlo mě udělat tam díru v místě kde by končil klasický válec = stejný V vzduchu jako v klasickém válci. Ovšem někde jsem zase viděl, že od 500 do 750 mm hlavně to je pak už jedno. Cotulosh zde psal, že je potřeba 1.5-3x větší V vzduchu ve válci než v hlavni. Teoreticky by to tedy u 51cm hlavně a válce bez díry škodit nemělo. Co vy na to? Díru nebo bez díry? |
Autor: | Jacob [ 13 srp 2011, 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
No třeba L85 od army mají v základu SR25 válec z jakýmsi výbrusem - V jako standartní plný válec..po vyměně ta guru se ale přesnost nezhoršila, mech snáší i 130ku při 15-25bb/ (takhle je to u 3 kvérů proto to rozpětí).. |
Autor: | smolda [ 13 srp 2011, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Plánuju právě ASPro set pro SRko a nechce se mi příliš prasit nový válec ![]() ![]() |
Autor: | Crewe [ 16 zář 2011, 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Ahoj, chtěl bych se zeptat. U této zbraně mám udělat díru do válci taky 45mm od začátku? (začátek beru jako hlavu válce) http://www.armymarket.cz/m4-cqbr-marine-gp-d0355 |
Autor: | Jacob [ 16 zář 2011, 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
jop 45mm od přední hrany válce.. |
Autor: | Polci [ 16 zář 2011, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Experimentoval jste někdo optimální poměr válec:hlaveň? Píšete 1,5 až 3krát, ale to se mi zdá jako docela velký rozpětí. |
Autor: | Daven [ 16 zář 2011, 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyvrtání díry do plného válce pro M4 |
Crewe píše: Ahoj, chtěl bych se zeptat. U této zbraně mám udělat díru do válci taky 45mm od začátku? (začátek beru jako hlavu válce) http://www.armymarket.cz/m4-cqbr-marine-gp-d0355 tahle M4 CQBR ma delku hlavne 269mm takze musis udelat diru ve valci jako u MP5, coz je cca 38mm od zacatku valce kde je hlava valce pro Polci tak napriklad u 150mm hlavne na plnym valci pruzinou s M110 ustovka 100m/s, pri vyvrtani adekvatni diry do valce ustovka 120m/s |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |