| Airsoft forum http://airsoft-forum.cz/ |
|
| Zátěžová kola - SHS http://airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=115&t=11239 |
Stránka 1 z 3 |
| Autor: | TeslaMa [ 11 črc 2011, 15:50 ] |
| Předmět příspěvku: | Zátěžová kola - SHS |
Která zátěžová kola jsou na nejsilnější pružiny? 100:200, 100:300 nebo 32:1? Mm brát SHS nebo SHS super shooter? |
|
| Autor: | T-dog [ 11 črc 2011, 17:21 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
100:300 |
|
| Autor: | TeslaMa [ 11 črc 2011, 17:47 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
a SHS nebo SHS super shooter? |
|
| Autor: | Jacob [ 11 črc 2011, 17:51 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
SHS logicky asi né ty co mají v sobě ložiska a snadněji se vysypou dá rozumu ne? |
|
| Autor: | b0mb3rm4n [ 17 črc 2011, 15:18 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Zdar, Když už jsme u toho, tak já se chystám koupit zátěžová kola, která budou tahat pružinu SP140(M150) a mám pár otázek: 1.) Ideální poměr převodu kol 32:1/100:200/100:300, pokud nechci aby mi zbytečně převod snižoval kadenci(pokud tedy spíše nezáleží na akumulátoru, ten bude tento - http://www.rc-modelar.cz/zippy-flightma ... i-pol.html ) 2.) Jaké jsou výhody/nevýhody šikmého a klasického ozubení co se hlavně týče hlučnosti a výdrže? 3.) SHS vs Super Shooter Pokud se to někde již rozebíralo tak se omlouvám, kdyžtak mě tam prosím odkažte. |
|
| Autor: | Apolo85 [ 23 srp 2011, 15:11 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
b0mb3rm4n píše: Zdar, Když už jsme u toho, tak já se chystám koupit zátěžová kola, která budou tahat pružinu SP140(M150) a mám pár otázek: 1.) Ideální poměr převodu kol 32:1/100:200/100:300, pokud nechci aby mi zbytečně převod snižoval kadenci(pokud tedy spíše nezáleží na akumulátoru, ten bude tento - http://www.rc-modelar.cz/zippy-flightma ... i-pol.html ) 2.) Jaké jsou výhody/nevýhody šikmého a klasického ozubení co se hlavně týče hlučnosti a výdrže? 3.) SHS vs Super Shooter Pokud se to někde již rozebíralo tak se omlouvám, kdyžtak mě tam prosím odkažte. 1) poměr je u 32:1 do silna tedy že motor udělá 32 ot a kolo se otočí jednou , takže ti bude tahat silný pružiny 2)šikmé ozubení je na velkou zátěz mělo by tahat hodně silný pružiny, do 120 bych dal klasické a nad 120 bych dal šikmé motor už máš vyřešenej ? |
|
| Autor: | Solis. [ 23 srp 2011, 15:14 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
tak šikmé ozubení má vetší plochu zubu. Tudíž teoreticky by měli být pevnější.. A krapet hůře se to podložkuje. |
|
| Autor: | Apolo85 [ 23 srp 2011, 15:18 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
text aspro: Přímé ozubení, převodový poměr 32:1 a důležité části vyrobeny z oceli na CNC strojích. Díky zmiňovanému převodu jsou kola určena pro silné pružiny. Podmínkou je použití pístu s polovičním ozubením. Výrobce uvádí použití na pružinách M170-M200. Určeno pro mechaboxy typ 2 a 3. Tedy série M4,M16, AK, MP5, MP5K, G36, AUG...apod. |
|
| Autor: | T-dog [ 23 srp 2011, 15:49 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
bomberman: jen pridam ze u tech 32:1 bych se asi nebal ani ty 130-140, ale dal bych sikmace 300% asi i , zas tak pomaly by to bejt nemelo, na sp130 a shs zatezakem s 7,4V lipo - 16bb/s ... predtim se 140kou to urco neslo vyrazne pod 15 ale presne uz nevim jak nekdo natuk otazku s motorem to je treba taky vyresit a pak SHS vs SS by me taky docela zajimalo, moc navic ti nepovim, jenmom ze komory zlaty a cerveny co sem bral sou SS a kola a motory SHS edit jo sem se seknul, 32:1 uz jsou ty extremi, na pulovicni ozub pistu ... myslel jsem 18:1 ... PARDON ... pak by mely bejt jeste tusim nejaky 24:1 |
|
| Autor: | Jacob [ 23 srp 2011, 19:41 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Osobně SHS - v těch SS ty ložiska moc nedrží celý je to takový pochybný nicméně teď jedny (přímý18:1 |
|
| Autor: | YENKEE [ 24 srp 2011, 12:14 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Pořídil jsem zátěžová kola SHS 100:300 s šikmým ozubením, ať dělám co dělám (Asi 100x jsem to přepodložkovával) ječí to jako prase, jak samotná suchá tak i namazaná kola tak i se vším dohromady (vzduchotechnika, pružina, prostě komplet mech), už jsem zkoušel i měnit motory jestli to není pastorkem. Přítlak jsem u všech zkoušel od min. do max. ale ten zvuk je stejný a stále příšerný a zdá se mi (ale to možná přeháním) že se více hřeje motor, zatím jsem vystřílel pár kaslíků z okna, na akci to ještě nebylo. Ani nejsou kola vzájemně od sebe poškrabaná a odřená jestli chápete co tím myslím. Už se s tím s přestávkami pachtím skoro půl roku. Díky za nějakou radu, kterou bych se trochu posunul dopředu a konečně ten kvér zprovoznil. |
|
| Autor: | Apolo85 [ 24 srp 2011, 13:59 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
jakou tam máš aku , motor , pružinu ? |
|
| Autor: | T-dog [ 24 srp 2011, 15:03 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
skousel jsi motor shs? Vpripade ze nemas s timto zkusennosti muze byt problem i v podlozkovani ,jinak dys nechas v mechu jen kola tocej se dobre nebo us taky skripou? |
|
| Autor: | Jacob [ 24 srp 2011, 19:17 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Je celkem možný že si pastorek nerozumí z koly... Ale to podložkování je asi pravděpodobnější.. |
|
| Autor: | YENKEE [ 25 srp 2011, 10:07 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Takže je to postavené s pružinou 130 GD, baterka je tam 9,6 V Sanyo 1700mAh, motory jsem zkoušel čínu, Marui, Aimtop, podložkoval jsem to už tolikrát - více dolů, více nahoru, větší výškové mezery mezi koly, menší mezery, menší vůle kol v mecháči větší vůle kol v mecháči, prostě různé varianty. Když jsem je poskládal nasucho a zkoušel prstem pootočit tak nejdou moc zlehka. To co jsem tam před tím měl kola CA z klasickými zuby tak se roztáčela pěkně jako setrvačník u autíčka. Asi to dopadne tak že je vyhodím, koupím kola CA a bude to. Všichni ta kola chválili tak jsem se domníval že budou v pořádku. Jo zapoměl jsem napsat že už jsem je před časem reklamoval, středové kolo nemělo osičku přesně ve středu kola, takže jsem dostal středové kolo jiné a ostatní byla překontrolována a jsou prej v pořádku. |
|
| Autor: | Apolo85 [ 25 srp 2011, 10:30 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
tak jestli byla chyba ve výrobě tak sis akorát otrávil nervy |
|
| Autor: | Jacob [ 25 srp 2011, 10:51 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
No jako stává se že jsou křivý, pokud ti to řve nadále tak se na to vykašlal a vzal CA nebo nový shs.. |
|
| Autor: | Cotulosh [ 25 srp 2011, 11:23 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Řve ti motorové kolo, vyklepat osičku a vybrousit celou velkou plochu. Když smontuješ mech jen s kolama a motorem, malinko ohni rukojeť ve směru od zubů a poznáš zlepšení. |
|
| Autor: | YENKEE [ 25 srp 2011, 13:17 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cotulosh píše: Řve ti motorové kolo, vyklepat osičku a vybrousit celou velkou plochu. Když smontuješ mech jen s kolama a motorem, malinko ohni rukojeť ve směru od zubů a poznáš zlepšení. Můžeš to trocu více upřesnit a popsat co čeho tím dosáhnu, nebo na co to má přímo vliv to tvé upravení abych byl trochu v obraze. Trochu to chápu jak to myslíš, ale radši mi to ještě upřesni. Zatím Díky |
|
| Autor: | Cotulosh [ 26 srp 2011, 22:03 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole. Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku. Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně. Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet. Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí. |
|
| Autor: | Apolo85 [ 26 srp 2011, 22:24 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cotulosh píše: Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole. Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku. Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně. Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet. Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí. nic proti ale jak může přiléhat pastorek pod jiným úhlem když ubírá na rovné ploše pár desetin mm |
|
| Autor: | Kečup [ 26 srp 2011, 22:30 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Apolo85 píše: Cotulosh píše: Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole. Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku. Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně. Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet. Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí. nic proti ale jak může přiléhat pastorek pod jiným úhlem když ubírá na rovné ploše pár desetin mm Třeba že tam může být motor křivě |
|
| Autor: | Apolo85 [ 26 srp 2011, 22:41 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
já jsem to pochopil tak že bude brousit něco na kole né něco v čem je motor |
|
| Autor: | Cotulosh [ 27 srp 2011, 00:41 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Apollo85 -> Sice jsem měl rozepsaný článek na téma "No co asi tak může udělat desetina milimetru?!", ale nakonec se mi to vysvětlování nějak znechutilo, takže se omezím na: Přečti si to ještě jednou a pořádně! Cotulosh píše: Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. Co? Už? Chytáme se? |
|
| Autor: | YENKEE [ 27 srp 2011, 07:25 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cotulosh - díky moc za radu jsem zcela v obraze mě osobně není potřeba dále nic vysvětlovat. Tohle s tím ubroušením kola by mne nenapadlo, je fakt, že moc podložek na něj nepadlo. A s tou pažbičkou budu zkoušet lehce hýbat při zcela nedotažených šroubech a uvidím jestli to změní ten příšerný zvuk. Do úpravy kol bych se asi nikdy nepouštěl a taky jsem neměl potřebu s kolama od CA, GP, JG, XYT něco dělat, nikdy nebyl problém. Jo jednou mi trochu více řvali od Aimtopu, ale po čase si sedly. No zase jsem o trochu chytřejší. Jo ještě to jak jsem se ptal co tím dosáhnu to je mi naprosto jasné, myslel jsem jen dopad právě té dané konkrétní úpravy, jestli mi rozumíš. U toho broušení tedy dosáhneš více vůle a možnost si kolo naladit-usadit více od pastorku. Pokud se mýlím oprav mne. Ta levá polovina mechaboxu jak uvádíš, není to náhodou pravá? To já jen pro pořádek. Ještě jednou díky |
|
| Autor: | Cotulosh [ 27 srp 2011, 10:57 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Chápeš to dobře, je to přesně tak. A s tou pravou stranou - hluboká omluva - máš recht. Já to sice brousil z obou stran, ale měl jsem teď na mysli opravdu pravou půlku. |
|
| Autor: | Apolo85 [ 27 srp 2011, 12:06 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cotulosh píše: Apollo85 -> Sice jsem měl rozepsaný článek na téma "No co asi tak může udělat desetina milimetru?!", ale nakonec se mi to vysvětlování nějak znechutilo, takže se omezím na: Přečti si to ještě jednou a pořádně! Cotulosh píše: Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. Co? Už? Chytáme se? no jo ondre máš recht já u toho včera skoro spal , promiň |
|
| Autor: | Cotulosh [ 27 srp 2011, 12:15 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cajk... |
|
| Autor: | YENKEE [ 29 srp 2011, 09:20 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Tak to jsem rád, že jsme to dali dohromady. O víkendu jsem maloval kuchyň |
|
| Autor: | TeslaMa [ 27 říj 2011, 22:29 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Nebudu zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Jaká jsou podle vás nejlepší kola pro extrémní pružiny (M160 a víc), poradte mi nějaké prosím. At to ale nejsou kola za 10tisíc |
|
| Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|