Airsoft forum http://airsoft-forum.cz/ |
|
CA kola - převodový poměr http://airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=115&t=7025 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tomcat [ 27 čer 2010, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | CA kola - převodový poměr |
Dobrý den, ač jsem prošel toto fórum, odpověď na svůj dotaz jsem nenašel- Proto, se ptám. Jaký je rozdíl v převodovém poměru těchto dvou sad kol? http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=1266 http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=1265 Vedlejší dotaz: Mám systemu magnum (cca. 34 000 rmp na m120 zdroj: tabulky na netu) a gaurder M130. Doteď jsem jel na původních GP. (ty právě teď dojezdili). Která, byste doporučili (z těch dvou)? V první řadě mi jde o výdrž těch kol, ale jde také o kadenci (reakční čas po zmáčknutí spouště a krátké dávky) Proto jsou mými favority ty první, ale nechám si poradit. |
Autor: | Jeff [ 27 čer 2010, 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodoví poměr |
kola si lisi v materialu, prevodove pomery jsou stejne. vice vydrzi ty drazsi. jinak to jsou jedny z nejlepsich kol, co muzes koupit. |
Autor: | vojtka [ 27 čer 2010, 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodoví poměr |
Jeff píše: kola si lisi v materialu, prevodove pomery jsou stejne. vice vydrzi ty drazsi. jinak to jsou jedny z nejlepsich kol, co muzes koupit. to pak ale lžou v popisu u těch kol a nebo jsis to spletl, taky bych bral ty dražší, vydrží více a případný rozdíl v kadenci by byl minimální |
Autor: | tomcat [ 27 čer 2010, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Ok, ale chtěl bych to vědět na tuty protože, kdyby se dali použít ty levnejší nemusel bych je objednávat, ale koupit rovnou (kamenej moris v praze) což by se mi líbilo. Jde hlavně o ten materiál, když si úřečtete komentáře na airsoftguns tak píší že jsou ze stejného a liší se jen v poměru převodu. Jak to tedy je? Dále vým, že více vydrží, ale byl by nějak poznat rozdíl mezi superzátěžáky s rovnými a šimkmími zuby na M130? (myslím hlavně výdrž) |
Autor: | joseff [ 27 čer 2010, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Jeff to skutečně spletl. Materiál kol je naprosto identický, mám je oboje teď v ruce a nandal sem jich desítky sad, převodový poměr je u super zátěžových o otáčku pomalejší, mají jestli se pamatuju na motorovým kole o zub méně. Mělo by to být 8,5:1 a 9,5:1 Pravda je to, že kola jsou to super. |
Autor: | tomcat [ 27 čer 2010, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Dobře, moc díky za odpovědi, to je přesně to co jsem potřeboval vědět beru zátěžáky z morise a jedme dál. Ještě jednou díky. |
Autor: | vojtka [ 27 čer 2010, 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
och, já mám zátěžáky s 5.1 ku 1 ![]() ale to je OT tak sry |
Autor: | Jeff [ 27 čer 2010, 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
tka to se omlouvam, montoval jsem obe sady kol, ale nikdy jsem je nemel moznost porovnat, pripadali me rozmerove naprosto shodny. |
Autor: | joseff [ 28 čer 2010, 08:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Nejlépe je to vidět na rovném zubu. Tam je na motorovém kole. Super zátěž má 8 a zátěž 9 zubů na menším ozubu. Jde to dobře vidět na fotkách u Morrise, tam sem to kdysy počítal když mi poslal chybně napytlíkovaný kola a kadence byla ta ta ta , místo tatatat ![]() |
Autor: | -M-a-r-w- [ 08 pro 2010, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Nechci zakládat nové téma tak to vložím do tohodle: chápu převodový poměř např 32:1 ( 32 ot. motorového kola = 1 ot. pístového kola že??? ) ale jak je to s převodovým poměrem např 100:300 ???? |
Autor: | vojtka [ 08 pro 2010, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
32 ku 1 je poměr mezi pastorkem motoru a píst. kolem to druhé nvm. |
Autor: | -M-a-r-w- [ 08 pro 2010, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
vojtka píše: 32 ku 1 je poměr mezi pastorkem motoru a píst. kolem to druhé nvm. ok tak dokonce mezi pastorkem a píst. kolem. A ví někdo ten druhý poměr (100:300) |
Autor: | -M-a-r-w- [ 09 led 2011, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
tak aby toto témanezůstalo otevřené. začal jsem porovnávat kola SHS 100:200 a kola SHS 100:300 kola 100:200 mají na motorovém kole 9 zubů a kola 100:300 na motorovém kole 10 zubů. Podle porovnání s ostatním značením 100:300 jsou zátěžové a kola 100:200 superzátěžové. |
Autor: | joseff [ 10 led 2011, 18:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Ha!! Zdáli se mi ty 200:100 pomalý. Můžeš je hodit do mecháče a zatočit s nima abys věděl poměr otáčení motorový vs pístový kolo? Tak to mám sepsaný já tak abych věděl. Koupil sem 200:100 právě proto že sem tak nějak předpokládal že budou rychlejší a ono ouha, prdlačka ![]() |
Autor: | pool [ 10 led 2011, 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Dnes jsem měl možnost taky porovnat kola SHS 100:200 a 100:300 motorove kolo u prvních mělo 10 zubu u drohych 9. středové kola byla naprosto stejná a pístové jsem nepřepočítaval.Takže je asi dost možné to značí jak se jim chce. |
Autor: | -M-a-r-w- [ 11 led 2011, 14:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Ještě je nemám v kvéru, ale budu je tam ted dávat tak pak ti dám vědět. nne s tim značením jak se jim chce nesouhlasim, ten poměr tam zaručit musej... Já sem nevěděl jak na tom budou, ale když mi z airsoftguns.cz napsaly že nemaj 300 ale jen 200 tak jsem je vzal že je do kvéru teda dám... ak dyž sem po tom zapátral zjistil jsem ten poměr... ted toho začínám litovat, na M130 jsou až moc na sílu... ledaže k tomu dám vysokorychlostní motor (G&P M120 HiSpeed) |
Autor: | KaLda [ 11 led 2011, 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Takze jak tak ctu tak z 32:1 100:200 a 100:300..ma nejrychlejsi prevod 100:300 ? |
Autor: | -M-a-r-w- [ 11 led 2011, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
jj měly by mít ![]() |
Autor: | KaLda [ 11 led 2011, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
zkouseli ste nekdo od shs 18:1 nebo na 16:1 na m150/140??? |
Autor: | Cotulosh [ 11 led 2011, 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
16:1 na M130. Výrobní vada. Kuželové (motorové) kolo pravděpodobně někdo fakt použil místo kuželu do autoškoly pro zelenáče. Úplně křivé. Ale jinak materiál si troufnu tvrdit stejný, takže vydrží. |
Autor: | -M-a-r-w- [ 15 led 2011, 00:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
joseff píše: Ha!! Zdáli se mi ty 200:100 pomalý. Můžeš je hodit do mecháče a zatočit s nima abys věděl poměr otáčení motorový vs pístový kolo? Tak to mám sepsaný já tak abych věděl. Koupil sem 200:100 právě proto že sem tak nějak předpokládal že budou rychlejší a ono ouha, prdlačka ![]() tak je to cca 7,5-8:1 |
Autor: | Xedos [ 31 led 2011, 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Chtěl bych si koupit kola SHS pro pružinu M130 ,ale nějak v tom mám po přečtení tohoto tématu chaos. Airsoftguns.cz má napsaáno: - Sada kol se šikmými zuby - super zátěžová (100:300) - Sada kol se šikmými zuby - zátěžová (100:200) O pár řádků výš je uvedenom že kola 100:300 mají nejrychlejší převod. Znamená to, že kola 100:300 mi nejméně sníží kadenci oproti základní sadě v AK74 od CYMY? Nebo pro pružinu M130 použít jiná kola? /v této cenové hladině/. Děkuji za odpověď. |
Autor: | -M-a-r-w- [ 01 úno 2011, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
já jsem koupil ty 100:200, a motor zátěžový SHS to vše na M130. A kadence není špatná. Na M130 bych se nebál ani 100:300 |
Autor: | joseff [ 01 úno 2011, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Tak dnes změřeno a prokonzultováno s technikem Airsoftguns a převodový poměr je 8 3/4 ku jedné u kol 300:100 a poměr 8 1/4 u kol 100:200 takže jsou prakticky totožná. To jen pro pořádek. |
Autor: | vojtka [ 01 úno 2011, 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
joseff píše: Tak dnes změřeno a prokonzultováno s technikem Airsoftguns a převodový poměr je 8 3/4 ku jedné u kol 300:100 a poměr 8 1/4 u kol 100:200 takže jsou prakticky totožná. To jen pro pořádek. není to naopak ? protože podle toho co tu píšeš mi mozek tiše napovídá že ty 100:200 jsou rychlejší ikdyž všichni píšou že to má být naopak ? né že by mě to zajímalo ale je tu další fáma |
Autor: | joseff [ 01 úno 2011, 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Mám doma 2x ty 300:100 a 3x ty 200:100 a převody jsou tak jak píšu u všech, to znamená, že jsou 200 rychlejší ano, ale rozzdíl je tak minimální, že jestliže tu někdo výše psal že jsou rychlejší ty, nebo ty, taky jde o to jakou má kabeláž a jaký motor. Jak jsem tu už psal. Na jedné testovací konfiguraci SP 130 + kola CA zátěž šikmá + A123 Systems 2300mAh byla kadence Aim Top zátěžový 870bb/min Guarder Infinite 950bb/min Magnum 1210bb/min Takže je to taky o motoru, kabeláži a baterce že. To je asi tak vše, co k převodům mohu povědět ![]() |
Autor: | tomcat [ 01 úno 2011, 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Přidám ůdaj: Pružina Guarder sp130, kola CA zátěžové (ne superzátěžové) se šikmímy zuby, motor magnum, mosfet, kabely 1,5mm měděné, baterie turningy li-pol 3S 40C. Je kadence 22-23bb/s (měřeno opakovaně). |
Autor: | joseff [ 01 úno 2011, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: CA kola - převodový poměr |
Fíha, tak to bych koštoval malinko víc ,cos tam měl za konekotry i když to sem moc nepatří? Bylo to na kuličkových ložiscích? U mě samozřejmě ano. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |