Airsoft forum
http://airsoft-forum.cz/

Potrebuju poradit s vyberem motoru
http://airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=115&t=7436
Stránka 1 z 2

Autor:  chlebar [ 16 srp 2010, 13:15 ]
Předmět příspěvku:  Potrebuju poradit s vyberem motoru

Na zatezove kola 32:1 s baterkou lipol 11.1 a brko v tom bude 140-150

Autor:  Jeff [ 16 srp 2010, 14:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

guarder, aimtop zatezovy

Autor:  Cotulosh [ 16 srp 2010, 15:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

:-D :-D :-D dobrá Jeffe...
Záleží, kolik chceš investovat. Nejlepší máš SYSTEMA magnum. Pokud na to nemáš, tak zátěžák od AimTop, Guarder infinity a jestli jsi bez peněz, tak i element poslouží, ale raději z těch prvních. Jak jsou na tom motory SHS netuším.

Autor:  Jeff [ 16 srp 2010, 15:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

jo to se omlouvam, to je tema o vyberu motoru. viz Cotulosh

Autor:  Bunny [ 18 srp 2010, 17:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Systema(magnum) se od Guarderu(infinity) liší jen kvalitou zpracování a použitými materiály. Na výkonu neni poznat rozdíl. Na ceně ovšem značně. Aimtop a SHS jsou na tom stejně jako Guarder. Z těch lepších stojí za zmínku ještě Eagle Force. A Element mi nesmí do baráku.

Autor:  Monty [ 18 srp 2010, 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Bunny píše:
Systema(magnum) se od Guarderu(infinity) liší jen kvalitou zpracování a použitými materiály. Na výkonu neni poznat rozdíl. Na ceně ovšem značně. Aimtop a SHS jsou na tom stejně jako Guarder. Z těch lepších stojí za zmínku ještě Eagle Force. A Element mi nesmí do baráku.

Není poznat rozdíl? Zajímavej názor rozdíl tam je a velkej.

Autor:  Darken01 [ 18 srp 2010, 19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Souhlasím s montym.Magnum a infinity mi přídou teda každej jinde.Měl sem oba a jednoznačně bych volil znova Magnum.
Nicméně můj favorit jak na rychlost tak i na sílu je pořád Marui EG 1000.150 brko taha jako fík :wink:

Autor:  kraken [ 18 srp 2010, 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Ahoj ja taham zatezak od aimtopu na lipol na 150 -160 brku a motorek v pohode akorat od nej necekej zadnou velkou kadenci.... se zakladovim motorem na stejny pruzine to melo kadenci ohodne vetsi.... zmenu motorku jsem provadel pouze z duvodu ze mi ten aimtop zbyl :) docela by me zajimalo jestli systema magnum ma vic otacek nez aimtop jestli by se snim nejak rapidne zvedla kadence?

Autor:  vojtka [ 18 srp 2010, 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

kraken píše:
Ahoj ja taham zatezak od aimtopu na lipol na 150 -160 brku a motorek v pohode akorat od nej necekej zadnou velkou kadenci.... se zakladovim motorem na stejny pruzine to melo kadenci ohodne vetsi.... zmenu motorku jsem provadel pouze z duvodu ze mi ten aimtop zbyl :) docela by me zajimalo jestli systema magnum ma vic otacek nez aimtop jestli by se snim nejak rapidne zvedla kadence?

někdo už tu nělde psal že aim top má nižší otáčky ( ale nvm jestli vykompenzované větší silou ) .
mohu se optat z čeho byl ten zátěžák :-)

Autor:  Cotulosh [ 18 srp 2010, 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Magnum je opravdu skvostný motor. S Li-pol a super zátěžákama od AT to na M170 (ASP) sype okolo 18 koulí za sekundu. Nikdy jsem si nevšiml, že by AimTop měl nějak nízkou kadenci. Spíš teda, že na M130 měl vyšší, než infinity, jelikož jsem to zkoušel hned za sebou. K těm čínám. Element i P&J motory spolehlivě natáhnou M170, člověk ale musí trefit kus (já to říkám jen z povinnosti, protože jsem zas*aný šťastlivec a nikdy mi nepřišel vadný díl). Co vím, tak silné pružiny tahají krom P&J taky motory Jing Gong.

Autor:  kraken [ 18 srp 2010, 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

no ono to asi tech 15-17 kuli mit bude nemeril jsem to zatim stimhle motorem jen odhad :) ale stim zakladem to sypalo kolem 22 :) je pravda ze ted to temer nezere baterku... jeste dodam ze to je v L85 kde je delsi pist takze proto taky to ma mensi kadenci nez normal kver...

Autor:  Bundesman [ 18 srp 2010, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Jak si přišel na to že delší píst=nižší kadence.
počet zubů se liší jen na pístovém ozubení což znamená že kadence bude stejná

Autor:  Bunny [ 18 srp 2010, 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

4 monty: Osobně mám v kvérech jak magnum, tak infinity. Měl jsem je oba v pazourech i několikrát rozebraný. Jedinej rozdíl je v tom, že magnum má hustší vinutí, lepší uhlíky a možná malinko menší mezerku mezi rotorem a kotvou. Z toho vyplívá, že by měl bejt lepší, ale na výsledným výkonu to prostě poznat neni. Možná by to někdo jinej postřeh, ale já ne. Tzn. nechtěl jsem tím říct, že výkon je totožnej.

4 bundesman: Tím chceš říct, že tuning typu uberu v PDWčku na pístovým kole půlku zubů, aby to mělo větší kadenci je k ničemu? V záběru se kola přece točí pomaleji ne ž mimo záběr, ne?

Autor:  joseff [ 19 srp 2010, 06:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Tak abych k tomu taky něco dodal. Jeden mech, brko M130 GD s Infinity GD kadence na plně nabitých aku 920bb/min, výdrž dle režimů střelby 4000-4500bb s AIM torq kadence 840bb/min výdrž 4200-5000bb s magnumem kadence 1250bb/min výdrž přes 7000bb!!!! to jen k těm rozdílům. Měřeno za teploty +18 a s akumupakem 9,9v LiFePo4 2300mAh.

Autor:  chlebar [ 19 srp 2010, 11:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

joseff píše:
Tak abych k tomu taky něco dodal. Jeden mech, brko M130 GD s Infinity GD kadence na plně nabitých aku 920bb/min, výdrž dle režimů střelby 4000-4500bb s AIM torq kadence 840bb/min výdrž 4200-5000bb s magnumem kadence 1250bb/min výdrž přes 7000bb!!!! to jen k těm rozdílům. Měřeno za teploty +18 a s akumupakem 9,9v LiFePo4 2300mAh.



a s jakymi koly si to meril?

Autor:  Monty [ 19 srp 2010, 18:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Bunny píše:
4 monty: Osobně mám v kvérech jak magnum, tak infinity. Měl jsem je oba v pazourech i několikrát rozebraný. Jedinej rozdíl je v tom, že magnum má hustší vinutí, lepší uhlíky a možná malinko menší mezerku mezi rotorem a kotvou. Z toho vyplívá, že by měl bejt lepší, ale na výsledným výkonu to prostě poznat neni. Možná by to někdo jinej postřeh, ale já ne. Tzn. nechtěl jsem tím říct, že výkon je totožnej.

4 bundesman: Tím chceš říct, že tuning typu uberu v PDWčku na pístovým kole půlku zubů, aby to mělo větší kadenci je k ničemu? V záběru se kola přece točí pomaleji ne ž mimo záběr, ne?

Další rozdíl a podstatnej je v magnetech a hlavně ve víkonu. Někdo mi na stůl položit magnum a guarder a za stejnou cenu beru magnum a ani nepřemýšlím prostě je lepší.

Autor:  Bundesman [ 19 srp 2010, 19:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Bunny píše:

4 bundesman: Tím chceš říct, že tuning typu uberu v PDWčku na pístovým kole půlku zubů, aby to mělo větší kadenci je k ničemu? V záběru se kola přece točí pomaleji ne ž mimo záběr, ne?


S kvalitním motorem ten rozdíl bude mezi záběrem a mimo záběr bude minimální+3 zuby je hodně malej rozdíl. Upgrade ubíráním zubů je podle mě pitomost už s toho důvodu že nevyužiješ celej potenciál pružiny

Autor:  joseff [ 20 srp 2010, 06:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Měřeno na CA šikmích zátěžích

Autor:  Bunny [ 20 srp 2010, 13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Všimnul jsem si menších otáček, ale to je všechno. Točivej moment je stejnej ale to je zas daný silnějším vinutím u infinity. A co se týká magnetů jsou stejný. Jak magnum tak infinity maji neodimiový magnety. Ale jak už jsem psal, tak magnum má menší mezeru mezi magnety. To v praxi znamená vyšší účinnost motoru. Díky tomu si u magnumu mohli dovolit udělat točivější vinutí při stejný síle jako má infinity.

Ano magnum je lepší, úspornější a točivější. Je to nejlepší motor co se dá sehnat, ale je dvakrát dražší než všechny ostatní. Tolik pro rejpaly :D

Autor:  joseff [ 20 srp 2010, 17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

To že si ho neumíš sehnat levněji ještě nic neznamená, Já jsem rejpal :-D Magnum se dle kurzu dá opatřit kolem 1600kč a AIM stojí 1190kč na airsoft pro, to určitě není 2x tolik. Jasný že při cenách v ČR je magnum 2x dražší, ale dneska obědnává z venku každej nad 13 let mi to tak připadá :-D

Tak jako tak bych rád kdyby se někdo z fundovaných vyjídřil k novým elementům. Zajímá mě jaký mají ložisky, magnety ,vinutí a shořel už někomu?

Autor:  KaLda [ 21 srp 2010, 07:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Ja mel ten element a kamos taky...ja sem to mel na 140 od PW (slabota) http://www.youtube.com/watch?v=kpYO-BpPxO4 myslim ze to bylo s 9.6 GP 2000 mah... GP kola na pytel uz sli do kytek...Magnety to ma silnejsi nez GD infinity, infinity je zas rychlejsi. jinak neak sem to moc nezkoumal...element ma lepsi pastorek s cervem a pulenou osou..http://www.youtube.com/watch?v=k0tAEAKf87o tu ma video s 32:1 kola elementak a 140 GD ...a moje 14,4v lipo

Autor:  Cotulosh [ 21 srp 2010, 13:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Kámo, fakt sexy video, ale na 14 voltů je to stejně slabé... :-D
Jak píše Kalda, tak můžu i já. Element má definitivně silnější magnety, než AimTop i Guarder. Kuličky, slabší otáčky, trochu vyšší spotřebu, pastorek jsem přehazoval i na magnum. M130 zvládal 10 000, teď jede na M140 už 20 000, včera jsem zkoušel M150 a pořád lahoda. Dával jsem i na M170. Nemám info, jak to je teď, ale fungoval celou sezónu, než jsme se s majitelem rafli, zjišťovat to nebudu. Měním za magnum, ale za ty prachy... fakt slušné. Vím o 4, zatím všechny kolem 30 000, zatím všechny bez problémů. Jo... dneska jsem dodělal experimentální upgrade G36 SRC III. generace. Vyměnil jsem akorát kabely, píst, hop gumu a pružinu za GD M150. Motor šlape na SYO 9,6/1700 s vysokou kadencí. Předvídám, že pastorek půjde do pekel, ale zbytek dílů mě neskutečně nadchl. Seženu foťák, je čas na recenzi.

Autor:  Griffon [ 21 srp 2010, 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Měřil jsi úsťovku?

Autor:  Cotulosh [ 21 srp 2010, 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

No kurňa... právě, že chrono ještě nemám, dostřel se štelovaným hopem je s 0,3g někde na 75 metrech. Můžu to leda odhadovat.

Autor:  Griffon [ 21 srp 2010, 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

To ovšem vypadá dost slušně...no ještě počkám, co to vydrží, určitě dej vědět jak to šlape :D

Autor:  Cotulosh [ 21 srp 2010, 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Střílí to fakt krásně... jestli chceš pár detailů, tak:
G36E dojde s dvojnožkou kozama (dvojbuben) a točákem. Krabici fakt popisovat nebudu, protože to dělají jen mamlasi. Celý vnitřek mechaboxu hraje všemi barvami, tak se nezlekněte, když na vás vyskočí díly barvy duhy. Mechabox i klec vypadají velice bytelně, ale nějaký ten výbrus neuškodí. Ložiska 8mm kuličky jsou sexy. Tryska je bez těsnění, ale překvapivě těsní jak divá (možná tam to těsnění je, jen jsem slepý). Hlava válce je modrá, z hliníku a má dvojité těsnění, dorazová guma je dost tvrdá i pružná. Válec se též tváří jako hliníkový, hladký a bez závad. Píst podle mého střízlivého odhadu potahá M130. Z jedné strany jsou zuby propojené, kovový je jen první a předposlední tam je. Pístová hlava z hliníku s ložiskem a dvojitým těsněním, vypadá téměř jako guruho červená, akorát má ještě jedno těsnění (jako ty POM, nebo Al). Je příjemně lehká, myslím, že ideální. Trn je též z hliníku s ložiskem. Pružina M120 už přišla v kvéru, progresivní vinutí je znatelné, ale o výkonu bych vedl diskuze. Konce jsou slušně zabroušené. Kola jsou ocelové (šly po motorku :-D). Motorové má 5 záseků, středové se tváří trochu mdle, ale snad překvapí. Pístové kolo je robustní a má 3 (nebo 4, mám slabou paměť) odvrty, ale na váčku má čudel až moc velký. Naštěstí dostatečně, aby to s ramínkem dobře podávalo. Západka je prostě západka. Problémy jsou u spouštových kontaktů. Modrý plast je cool, ale jezdec občas drhne o přerušovač a nedojede až do cíle - pilník řeší. Motor má kulatou osičku, silné magnety a na 9,6 sanyo rozjel M150 s kadencí téměř nerozeznatelnou od té na M120. Pastrek je měkký. Kabely jsou žalostné, to je bez debat. Vyvedené do předpažbí s malým tamiya konektorem. Krásně křupou. Hop komora je kovová, tváří se bytelně a neprokazuje žádné znatelné úniky. Gumku raději rovnou vyhoďte, protože nechce hopovat a když jí přitáhnete pořádně, začne dusit kvér. Hlaveň je vedená jako 6,05 (či tak nějak) a já tomu opravdu věřím, protože zbraň střílí na těch 50 metrů naprosto přesně na střed kříže. Dále se koule rozletí do radiusu kolem 1 metru.
Upgrade byl následující (o lepení vzduchu, těsnění komory a dalších kravinkách nemluvím, to je samozřejmost).
Hop guma odstepovala a zastoupila ji černá guarder.
Kabely nahrazeny za 1,5 mm s mosfetem, který je umístěný ve sklopné pažbě. Konektor vyveden provrtaným bočním otvorem na pažbu ke kapsičce.
Píst vyměněn za element duracon se sedmi kovovými zuby.
Pružina letěla do smetí a místo ní byla nasazena krasavice od Guarderu s popisem SP150.
alles
K vnějšímu zpracování.
Celé to sedí, jak prdel na míse. Předpažbí má na horním spoji malou, táhlou skulinku, ale není třeba obav, drží a vydrží. Dvojnožka má solidní záseky, tudíž nevypadne a s postaveným kulometem se dobře manévruje. Sklopka má gumovou patku, drží perfektně, což se ovšem nedá tvrdit o jejím sklopeném stavu. Stačí zakopnout a někoho to profackuje. Optika, podle všeho o trojnásobném zvětšení, ale aby člověk něco viděl, musí do toho čučet jako do mikroskopu. Záměrná osa nepřekvapí, je to kříž.
Celá zbraň je z kvalitního nylonu, příjemně se drží a je opravdu myšlená jako kulomet. Z SRC mám dobrý pocit. Vzduch mě nadchl, kola, trn i motor též, hlaveň je přesná, komora těsní a co nesedělo do UPG, jsem vyměnil. Tudíž chlapi. Pokud uvažujete nad novým kvérem, tak já můžu SRC (P&J SRC) jen vřele doporučit. Majitel (kolega z týmu) je nadmíru spokojený a já se vrhám na další práci. Tak softu zdar!
PS: Mám za to, že už tomu kvéru někdo pomohl. Podložky byly slušné, mazání dostatečné, rovnou instalovaná M120, akorát přítlak motoru byl nad limit.
PSS: Nevím, nepřesunout to někam jinam? Cotulosh®

Autor:  kraken [ 18 zář 2010, 21:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

ahoj tak na dnesni akci jsem odepsal aimtop motor byl to ten zatezak od nich je pravda dostaval zabrat byl na 4s1p life coz je 14V a na 150 brku ale mel nastrileny pytel a kousek a to je fakt slabota.... tak tam vratim starou dobrou zakladovou cinu ktera ma ohodne vetsi kadenci nasypano asi tak 8pytlu a komutator ma jak novej... na tom AT motoru jsou normalne uhorely lamely.....

Autor:  Duke1 [ 20 zář 2010, 13:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

14 V do as pušky ? :shock:
To bych si nikdy netroufl . Ja tedy používam tento motor na 140 GD a jsem s ním naprosto spokojeny, jen si jeste seženu Li-pol 11.1 V
http://airsoft.cz/shop/product_info.php ... ts_id=4175

Autor:  kraken [ 20 zář 2010, 19:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

Ahoj ta moje pruzina je neco mezi 150-160 takze to je silnejsi nez to tvoje ale provozoval jsem to chvilku i na lipol 11,1V a jiskrilo to uplne stejne jak na ty lifecka takze si myslim ze i lipolka by pro nej byla taky smrt... ted jsem tam dal cinu a ta temer nejiskri ma vetsi kadenci ale i vic zere.... no skusil jsem dat cinskou kotvu do toho aimtopu protoze tam jsou super magnety a spotreba klesla kadence porad pekna a opalovani temer zadny ale uvidime rozeberu to po akci az vystrilim tak 2tis kuliva.... jen jeste doplnim ze mam v kveru aktivni brzdeni takze to tomu komutatoru taky neprida.....

Autor:  vojtka [ 20 zář 2010, 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Potrebuju poradit s vyberem motoru

krakene: tak jen zvětši odpor na brždění a ušetříš motoru pát set ( možná tisíce ) ran

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/