Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19 dub 2024, 11:00




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Začátečník prosí o schválení, doporučení, radu 
Autor Zpráva
Desátník
Desátník

Registrován: 17 dub 2014, 11:23
Příspěvky: 5
Nový příspěvek Začátečník prosí o schválení, doporučení, radu
Zdravím, jsem začátečník, a chtěla bych od vás schválit výstroj, poradit, opravit, upozornit =). "Airsoft" jsem hrála s kamarády na základce, s manuálkama od číňana z tržnice, v lese za domem, asi jako každý tady. =) Znovu bych tedy chtěla začít hrát, ale trošku na úrovni a nepůsobit jako trubka co vybrakovala fotrovi šatník a běhá s flintou po lese aby si připadala drsná a fotem se chlubila na facebooku =). Fórum už nějakou dobu pročítám, shromažďuji informace, ujasňuji si názor a směr, jakým bych se chtěla ubírat. Takže tady mám pár bodů: 1. Neplánuji nikoho napodobovat 2. nejsem blázen začátečník co chce být vehementně sniper (když se rozdávala trpělivost a rozvážnost, bůh ví kde sem byla =D ;-)) klasika pěšák s nějakou AEG v první linii =D 3. Z kamufláží jsem váhala mezi DPM, vz. 95 a Flecktarnem, ale díky mé oblibě VB, tomu, že 95 mi barevně nějak nesedí, a flecky se mi až zas tak nelíbí, ač jistě maskují dobře, tak jsem zvolila DPM, částečně také díky dostupnosti (jakékoliv námitky beru ;-)). 4. Žádné čínské kopie, nejlépe originál, nebo aspoň kvalitní výrobce. Takže jsem projela eshopy a tak nějak zhruba jsem vybrala následujících pár věcí:

vesta
http://www.e-army.cz/britska-takticka-v ... e1539.html
nebo
http://www.army-shop.cz/produkty/taktic ... /1866.html
(zde ještě nevím, budu ráda za jakékoliv rady, přeci jen jsem holka, tak chestrig by byl asi pohodlnější (?)

blůza + kalhoty
http://www.e-army.cz/maskacove-kalhoty- ... e2221.html¨
http://www.e-army.cz/britska-bluza-dpm-orig-e2222.html

doplňky
http://www.e-army.cz/sala-sniper-sitova ... -e499.html
http://www.e-army.cz/klobouk-britsky-dp ... e2473.html