Airsoft forum
http://airsoft-forum.cz/

Jefftron: Mikro aktivní brzda
http://airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=295&t=17279
Stránka 1 z 1

Autor:  Jeff [ 20 led 2014, 17:03 ]
Předmět příspěvku:  Jefftron: Mikro aktivní brzda

Představuji vám prototyp Mikro aktivní brzdy, který je asi o 1/2 menší než klasická aktivní brzda. Nyní ho posílám testerům, aby se odladil pro finální výrobu.

Parametry zařízení:
- Určeno pro pružiny až M140 do kadence 20bb/s - upřesnění po testech
- 6-ti vodičové zapojení zařízení
- Velikost zařízení 25x13x12mm.
- Předpokládaná cena 350Kč za samostatné zařízení a 570Kč s univerzální kabeláží

Zařízení bude dostupné na trhu přibližně na jaře roku 2014

Přílohy:
mikro_aktivni_brzda.png
mikro_aktivni_brzda.png [ 222.33 KiB | Zobrazeno 20792 krát ]

Autor:  T-dog [ 04 dub 2014, 10:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Testovani: mikro aktivni brzda

jinak ohledne testu prvni verze prototipu mikroaktivni brzdy:

Nez jeff stopl testy stihl jsem to testnout na KACU od db

motor zaklad db
kola shs 13:1
SP100

ROF s 2slipol - 18 bb/s
ROF s 3slipol - 34-35 bb/s

nebyl sebemensi problem s dvojim vystrelem na semi, ba naopak pist se vzdy! zastavil v horni uvrati ... samozrejme nebyl ani jiny problem s prehrivanim ci kolisani kadence ...

zkratka vse OK

Autor:  Jacob [ 04 dub 2014, 20:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

Tak jsem se konečně dokopal k sepsání postřehů ohledně Jefftron mikro aktivní brzdy (gen.I). Jak je u jefftron produktů zvykem brzda dorazí v pytlíčku spolu z návodem a smršťovačí bužírkou, samotná brzda je zabalena v antistatickém sáčku. Zapojení je názorně popsáno v návodu, pokud se postupuje podle něj a k pájení se nepoužije trafo pájka je zapojení naprosto bez problémů.
Mikro brzdu jsem testoval na:
Cyma MP5k: 13:1 kola (short stroke),SHS motor - později i custom fankentorgue( mnou postavený motor z neo magnety a 40 TPA – hodně silný a hodně pomalý),GD120,11.1 lipol...25bbs...tak po 50ti semi se brzda lehce ohřála, brždění mi přišlo jako akorát, na dávku to bylo teplé dříve ale nijak moc...najeto asi 1000 ran

JG G36: SHS 200:100, GD itu, GD140kam,SHS píst,11.1 lipol…na této sestavě se už brzda hřála nicméně ani při vysoké teplotě brzdit nepřestala :) Najeto asi 500 ran. Na silnější sestavy bych použil spíše Jefftron brzdu standartní velikosti a nebo Extreme verzi.

CA M4: GD 120,systema turbo(PJ motor),CA kola, 7.4 lipol kolem 15bbs..nebyl vůbec žádný problém...imho ideální sestava pro mikro brzdu...najeto lehce přes 15000ran

Z výrobkem jsem spokojený - hodí se to do kvérů kde je vyšší kadence (kvůli semi to chce brzdit) ale málo místa (Mp5,M4) .

Autor:  Mansuet [ 18 kvě 2014, 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

K verzi 1.:

brzdu jsem odzkoušel ve dvou zbraních:
1) m4 - sp140, az motor, systema kola, 11,1V lipo, 16bb/s - přiznám se, že jsem nezpozoroval funkci brzdy, u své se po rozepnutí kontaktů nebo sundání prstu ze spouště motor zastavil, u této v podstatě nikoli, nebo tak nepatrně že jsem to nezaznamenal... Resp. Stejně píst kus zajížděl.
Jinak šlapala bez problémů, celý víkend, v mrazu, vlhku. Cca 9k munice.

2) m4 - sp110, shs motor, kola ca normal, 7,4V lipo, 12bb/s - brzda brzdila tak, jak se od ní očekává, zatížení o něco menší než u předchzí zbraně. Cca 4k munice.

Nevím, jestli jsem něco nepopletl, ale návod byl víc než jasný a přišel mi i lehce blbuvzdorný..., navíc u druhé pušky to chodí.

Mimo zbraň se oba motory zastavují okamžitě.

Autor:  Jeff [ 02 črc 2014, 15:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

Prodejní verze Mikro aktivní brzdy jsou vyrobené a připravené ihned na odeslání.

Co zařízení nabízí:
- Je to nejmenší a nejlevnější aktivní brzda z Jefftron nabídky, vejde se téměř kamkoliv.
- Po rozepnutí kontaktů se využívá přebytkové energie motoru k jeho zastavení.
- Píst není při semi střelbě částečně natažen, pružina se neunavuje, nenamáhají se vnitřní díly a tryska z větší části zamyká komoru.
- U vysokokadenčních zbraní řeší problém více výstřelů při režimu střelby na semi.
- Pro silové cesty lze/je použit vodiče o maximálním průřezu 1,5qmm a pro signálovou cestu vodič o průřezu 0,25qmm.
- Určeno pro všechny typy běžně používaných akumulátorů (Ni-xx 8.4 - 12V, lipol 7.4 - 11.1V).
- Určeno pro pružiny až M130 a kadence 25bb/s.
- 6-ti vodičové zapojení
- Velikost zařízení 29x11x8mm.

Mikro aktivní brzda za cenu 309 Kč s DPH:
http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Mi ... brzda.html
Obrázek

Mikro aktivní brzda s univerzální kabeláží za cenu 529 Kč s DPH:
http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Mi ... elazi.html
Obrázek

Autor:  Jeff [ 11 črc 2014, 16:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

Na fotce je porovnání velikostí nové Mikro aktivní brzdy s podobně velikým Mikro mosfetem, Mosfetem a Aktivní brzdou. Vše od firmy JeffTron

Přílohy:
porovnani_zarizeni.png
porovnani_zarizeni.png [ 547.3 KiB | Zobrazeno 19885 krát ]

Autor:  Jeff [ 24 říj 2014, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

Schanim zrucneho a schopneho cloveka, ktery by mel zajem radne proverit schopnosti nevyzkoseneho zarizeni.

Mam tu 1ks prototypove Mikro aktivni brzdy, muze byt jako samostatne zarizeni nebo s univerzálni kabelazi, zalezi, jakou variantu více preferujete. Zařízení bych poskytl na testovani zdarma (tester si zarizeni ponecha) pod nasledujicima podminkama:
- otestovat behem 10 tydnu, napsat mi vysledky a pote do 1mesice sepsat verejnosti par vet, jaky je zarizeni
- jak to dobre brzdi v rozmezi kadence 10bb/s - 25bb/s.
- zapojit do vice nez jedne zbrane, popripade s jinymi dily v te same zbrani.
- nenesu zodpovednost za pripadne zniceni dilu ve zbrani, baterie ci zdravi behem testovani
- pouze pro lidi zijici v Ceske republice
- navrhy na zlepseni zarizeni vitam

Napiste sem k prispevku, proc bych si mel vybrat prave vas za testera.

Přílohy:
prototyp_mikro_ab.png
prototyp_mikro_ab.png [ 597.52 KiB | Zobrazeno 19698 krát ]

Autor:  Nerd [ 07 lis 2014, 12:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

Nejnovější Mikro aktivní brzdu Jefftron jsme obdrželi a následně odzkoušeli ve 3 prototypových verzích, které byli postupně upravovány podle výsledků při instalaci (1 prototyp), střelbě (2 prototyp) a finálním testu na akci (3 prototyp – finální výrobek)…
Jelikož je na trhu k dostání 3tí varianta budu psát o ní. Velikostně je to opravdu miniaturní zařízení, které se vleze snad všude. Testovali jsme verzi, která je dodávána rovnou i s univerzální kabeláží, takže stačí napojit a může se střílet. Brzdu jsme obdrželi řádně zabalenou a s instrukcemi (mailem) jak ji zapojit doma na koleně a na co si dát bacha. Jelikož jsme se chystali na BlackOps pořádaný BorderWar komunitou, tak jsme se rozhodli, že brzdu otestujeme v těžkých podmínkách (nižší teploty, les, prach, atd – proste 3 denní záhul venku). Musím říci, že šlapala jak měla a během celé akce se s ní nevyskytl jediný problém (zde musím upozornit na problém konfigurace tělo KingArms a Aimtop mechu, kdy došlo ke skřípnutí a následnému přetržení kabelu od motoru u hopkomory při drsnějším zacházení se zbraní).
Brzdu jsme před akci testovali ve 2 zbraních, přičemž na BlackOps šla v konfiguraci pro M4…
Test:
1) M4 King Arms: mechabox v2 Aimtop, silikonová kabeláž, DeanT konektory. Zátěžový motor Aimtop, pružina M130 Aimtop. Kolesa XYT (původní vysokorychlostní byla zničená při testu 2 prototypu a jelikož jsme ráno odjížděli na akci, nebyl čas shánět nová - což se následně odrazilo na nižší kadenci)… Válec, píst a hlava válce – původní Aimtop. Hop komora a tryska ASpro.
V této konfiguraci jsme naměřili hodnoty (měřák UFC pro) – úsťovka 128-132m/s s 0.2g BB od Guarderu a kadenci 15 B/s (7,4V lipol Turnigy) a 20B/s (11.1V lipol Turnigy).
2) G36 JG: zbraň kupovaná na bazaru se zcela neznámou konfiguraci vnitřností (kombinace základu a něčeho jiného). Něco jsme vyměnili a udělali pár úprav na CQB vrtačku – short stroking + swiss cheese na „původním“ pístu… Motor, komora, hlaveň zůstali původní JG, pružina ASpro M120…
Naměřené hodnoty (měřák UFC pro) – úsťovka +- 120m/s s s 0.2g BB od Guarderu. Kadenci se nám přes veškerou snahu nepodařilo změřit (testované obě Lipol Turnigy – 7,4 i 11,1V) – měřák prostě není stavěný na vrtačku… (tuto zbraň jsme vzhledem k její nevhodnosti na BO nechali doma).

Závěrem – finální verze brzdy fungovala celý čas bez problémů, motor se vždy zastavil okamžitě po puštění spoustě. Nezaznamenali jsme žádné přehřívaní motoru (a to ani u testování vrtačky)… BlakOps je dle mého názoru opravdu drsná akce, která prověří hráče a také zbraně. Za náš tým můžu říct, že se nám nová mikro brzda osvědčila.

Autor:  Nerd [ 24 pro 2014, 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

Mikroaktivní brzda s univerzální kabeláží Jefftron.
Nová mikroaktivní brzda Jefftron je ještě menší, než původní verze. Po obdržení prototypu, jsem ji nainstaloval do kamarádovi předělávané G36C od JG a začal testovat. Jelikož jsem teď docela vytížen, tak test byl jen na nečisto = za barákem v práci a ne na nějaké akci…
Brzda přišla řádně zabalená, kabeláž už byla rovnou připájkována takže brzdu lze okamžitě instalovat do zbraně. Délka kabeláže byla více než dostatečná a tak jsem ji musel zkrátit.
Zbraň je překopávka JG G36C. Hopkomora, tryska, kola a motor zůstali původní JG, SHS hlava válce, SHS píst (byl na něm udělán shortstroking), hlava pístu ASparts. Pružina ASpro M120, 3.5mm silikonová kabeláž, DeanT konektory + mosfet Jefftron (základní). V této konfiguraci se tryska často nevrátila do komory a pružina zůstávala natažená.
Naměřené hodnoty s mosfetem (měřák UFC pro): úsťová rychlost 101,2-102,6 m/s, ROF 857 r/min. Použity 0.2g BB Guarder a 7.4V Lipol.
Po výměně mosfetu za mikroaktivní brzdu Jefftron zůstává tryska v komoře a pružina je uvolněná.
Naměřené hodnoty (měřák UFC pro): úsťová rychlost se jemně zvedla na 103,7-105,6 m/s, ROF 857 r/min. Použity 0.2g BB Guarder a 7.4V Lipol.
Prototyp brzdy během testování fungoval bez problémů ve všech režimech střelby (vystříleny 4 zásobníky v 7°C).

Autor:  Curtis [ 15 led 2015, 08:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

Konečně jsem také dokončil testování nového prototypu mikro aktivní brzdy a zde jsou moje poznatky:

Vystřílel jsem zhruba 1500 ran na různých konfiguracích:
P90 s M110 a 11,1V baterkou, EG1000 motor, G&P kola - brzda v pořádku brzdí, mírně se zahřívá (více než pokojová teplota, prostě hřeje do ruky)
M4 BlockII m120, 7,4V a 9.6V baterka, Dboys motor, XYZ kola - brzda v pořádku brzdí, mosfet zůstává zcela chladný.
M4 BlockII M130, 7,4V a 9.6V baterka, Dboys motor, XYZ kola - brzda v pořádku brzdí, mosfet se zahřívá, ale míň než v P90 a sestavě na kadenci.

Nemám možnost to teplotně změřit, ale subjektivně topí méně než původní mosfet a zároveň je menší, tudíž za mně palec nahoru :!:

Autor:  Jeff [ 25 čer 2015, 19:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda

Nová generace Mikro aktivní brzdy je v prodeji!

Vylepšení oproti doposud prodávané verzi:
- Přidána součástka chránící zařízení proti poškození maximálním proudem pro sepnutí mosfetu
- Změněno řízení spínání aktivního brzdění, které je nyní spolehlivější a přesnější
- Popisky na zapojení vodičů jsou lépe čitelné

Cena ani rozměry zařízení se nemění. Tuto Mikro aktivní brzdu můžete ihned zakoupit v JeffTron eshopu:
http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Mi ... brzda.html
http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Mi ... elazi.html

Přílohy:
facebook.JPG
facebook.JPG [ 335.58 KiB | Zobrazeno 18341 krát ]

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/