Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Testování Aktivní brzdy
Shanim zrucneho a schopneho cloveka, ktery by mel zajem radne proverit schopnosti nové aktivní brzdy.
Mam tu 1ks prototypove Aktivni brzdy. Tu bych poskytl na testovani zdarma (tester si zarizeni ponecha) pod nasledujicima podminkama: - otestovat behem 6 tydnu, napsat mi vysledky a do 2 mesicu sepsat verejnosti par vet, jaky je zarizeni - jak to dobre brzdi v rozmezi kadence 10bb/s - 25bb/s. - instalovan novy typ brzdiciho mosfet - vyzkouset hodne strilet na semi, ktery mosfet se drive zahreje na pocitove stejnou vyssi teplotu. K tomu bych dodal zdarma aktualne prodavanou aktivni brzdu. - zapojit do vice nez jedne zbrane, nejlepe vyzkouset limitni funkcnost zarizeni (kdy se jiz zacina prehrivat) - nenesu zodpovednost za pripadne zniceni dilu ve zbrani, baterie ci zdravi behem testovani - navrhy na zlepseni zarizeni vitam
Napiste sem k prispevku, proc bych si mel vybrat prave vas za testera.
Přílohy:
testovani_aktivni_brzda.png [ 786.38 KiB | Zobrazeno 10434 krát ]
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
tomcat
Poručík
Registrován: 03 zář 2009, 20:55 Příspěvky: 255
|
Re: Testování Aktivní brzdy
Vystřílel jsem jeden standardní točný zásobník do M4/16 (AR 15) a to následujícím spůsobem: Nejdříve 50 ran rychle na semi, po ustálení teploty na teploměru dalších 50 jednotlivých ran hned po sobě, nakonec opět po ustálení teploty na teploměru (i po zkončení střelby chvilku trvalo něž teploměr zmeřil maximum) zbytek zádobníku v krátkých dávkách ihned po sobě. Dále jsem pomocí watmetru změřil maximální zaznamenaný proud. (Im)
Použitá baterie: Turningy 11,1V; 1400mAh; 40-80C
KAC PDW cca. 30Bb/s, M100 GD, kuličková ložiska, motor M120 GP hi speed, Super shooter 18:1 rovné zuby, promzáno, vypodložkováno....
Původní aktivní brzda Střelba 1. 20,5°C – 34,9°C; Im 15,9A Střelba 2. 34,9°C – 49,9°C; Im 21,2A Střelba 3. 49,9°C – 60,9°C; Im 35,4A Prototyp Střelba 1. 19,1°C – 31,1°C; Im 27,3A Střelba 2. 31,1°C – 38,4°C; Im 27,7A Střelba 3. 38,4°C – 39,4°C; Im 33A (zvýšený proud byl způsoben poklesem napětí baterie během testu, jelikož byla použita i na test silnější zbraně)
AR-15 pružina GD M140, kola zátěžová šikmá SRC, Motor Systema magnum, cca. 20bb/s, promazáno, vypodložkováno Střelba 1. 20°C – 41,3°C; Im 21,5A Střelba 2. 41,3°C – 59,6°C; Im 21,4A Střelba 3. 59,6°C – 63,5°C; Im 21,7A Prototyp Střelba 1. 23,2°C – 43,4°C; Im 13A Střelba 2. 43,4°C – 55°C; Im 13A Střelba 3. 55°C – 61,5°C; Im 26,9A
Dále jsem měřil, jak rychle aktivní brzda měří. Postavil jsem z dílů mechabox: V3, motor ICS 3000 turbo, základní kola píst, pružina GD m100. Kadenci bohužel nevím, byl to jen mechabox beze zbraně. Porovnával jsem pomocí rysky na pístu a v díře ve válci. Výsledek je, že prototyp podával konstantní výkon, s mnohem méně výkyvy a brzdil nejčastěji ve vzdálenosti 7mm oproti úplně klidovému stavu zbraně. Původní brzda brzdila nejčastěji ve vzdálenosti 9mm a vykazovala častější výkyvy.
Ze všech měření je patrné, že prototyp na obou zbraních méně hřeje a brzdí rychleji.
_________________ Skype: f22raptor036 [ženijní práce a demolice] [nenápadný] [Mula(12)] [odhodlaný] [pyroman] [prokletý] AS challenges: http://www.airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=245&t=5307
Nelíbí se mi projekt ČFA a nebudu ho podporovat!
|