Airsoft forum
https://airsoft-forum.cz/

Testování Aktivní brzdy
https://airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=295&t=17695
Stránka 1 z 1

Autor:  Jeff [ 25 dub 2014, 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Testování Aktivní brzdy

Shanim zrucneho a schopneho cloveka, ktery by mel zajem radne proverit schopnosti nové aktivní brzdy.

Mam tu 1ks prototypove Aktivni brzdy. Tu bych poskytl na testovani zdarma (tester si zarizeni ponecha) pod nasledujicima podminkama:
- otestovat behem 6 tydnu, napsat mi vysledky a do 2 mesicu sepsat verejnosti par vet, jaky je zarizeni
- jak to dobre brzdi v rozmezi kadence 10bb/s - 25bb/s.
- instalovan novy typ brzdiciho mosfet - vyzkouset hodne strilet na semi, ktery mosfet se drive zahreje na pocitove stejnou vyssi teplotu. K tomu bych dodal zdarma aktualne prodavanou aktivni brzdu.
- zapojit do vice nez jedne zbrane, nejlepe vyzkouset limitni funkcnost zarizeni (kdy se jiz zacina prehrivat)
- nenesu zodpovednost za pripadne zniceni dilu ve zbrani, baterie ci zdravi behem testovani
- navrhy na zlepseni zarizeni vitam

Napiste sem k prispevku, proc bych si mel vybrat prave vas za testera.

Přílohy:
testovani_aktivni_brzda.png
testovani_aktivni_brzda.png [ 786.38 KiB | Zobrazeno 10436 krát ]

Autor:  Jeff [ 03 kvě 2014, 14:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Testování Aktivní brzdy

stale shanim testera pro toto zarizeni

Autor:  tomcat [ 15 čer 2014, 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Testování Aktivní brzdy

Vystřílel jsem jeden standardní točný zásobník do M4/16 (AR 15) a to následujícím spůsobem: Nejdříve 50 ran rychle na semi, po ustálení teploty na teploměru dalších 50 jednotlivých ran hned po sobě, nakonec opět po ustálení teploty na teploměru (i po zkončení střelby chvilku trvalo něž teploměr zmeřil maximum) zbytek zádobníku v krátkých dávkách ihned po sobě.
Dále jsem pomocí watmetru změřil maximální zaznamenaný proud. (Im)

Použitá baterie: Turningy 11,1V; 1400mAh; 40-80C

KAC PDW
cca. 30Bb/s, M100 GD, kuličková ložiska, motor M120 GP hi speed, Super shooter 18:1 rovné zuby, promzáno, vypodložkováno....

Původní aktivní brzda
Střelba 1. 20,5°C – 34,9°C; Im 15,9A
Střelba 2. 34,9°C – 49,9°C; Im 21,2A
Střelba 3. 49,9°C – 60,9°C; Im 35,4A
Prototyp
Střelba 1. 19,1°C – 31,1°C; Im 27,3A
Střelba 2. 31,1°C – 38,4°C; Im 27,7A
Střelba 3. 38,4°C – 39,4°C; Im 33A
(zvýšený proud byl způsoben poklesem napětí baterie během testu, jelikož byla použita i na test silnější zbraně)

AR-15
pružina GD M140, kola zátěžová šikmá SRC, Motor Systema magnum, cca. 20bb/s, promazáno, vypodložkováno
Střelba 1. 20°C – 41,3°C; Im 21,5A
Střelba 2. 41,3°C – 59,6°C; Im 21,4A
Střelba 3. 59,6°C – 63,5°C; Im 21,7A
Prototyp
Střelba 1. 23,2°C – 43,4°C; Im 13A
Střelba 2. 43,4°C – 55°C; Im 13A
Střelba 3. 55°C – 61,5°C; Im 26,9A

Dále jsem měřil, jak rychle aktivní brzda měří. Postavil jsem z dílů mechabox: V3, motor ICS 3000 turbo, základní kola píst, pružina GD m100. Kadenci bohužel nevím, byl to jen mechabox beze zbraně. Porovnával jsem pomocí rysky na pístu a v díře ve válci. Výsledek je, že prototyp podával konstantní výkon, s mnohem méně výkyvy a brzdil nejčastěji ve vzdálenosti 7mm oproti úplně klidovému stavu zbraně. Původní brzda brzdila nejčastěji ve vzdálenosti 9mm a vykazovala častější výkyvy.

Ze všech měření je patrné, že prototyp na obou zbraních méně hřeje a brzdí rychleji.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/