Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27 dub 2025, 20:40

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ] 
Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Pistole GBB, hop-up, celokov 
Autor Zpráva
Rotný
Rotný

Nový příspěvek Pistole GBB, hop-up, celokov
Ahoj, jsem nováček, můj nick je budo. Nejsem členem žádného týmu. Velice se mi zalíbila designem Hi-Capa Xtreme

Protože ale nemám zkušenosti, váhám. Navíc jsou ve vlákně nejasnosti ohledně typu plynu...
- je lepší plnění z lahve nebo CO2 bombička? Myšleno v rovině provozní náklady / výkon.
- majitelé zmiňují horší přesnost - doporučí mi někdo eventuelně jinou pěknou a přesnou pistoli v podnobně nízké ceně, pokud možno celokov? Ale může být i kvalitní (ABS?) plast.
Díky

22 úno 2010, 13:11
Moderátor
Moderátor

Nový příspěvek Re: Pistole GBB, hop-up, celokov
Všeobecně raději CO2... celokov... kovový závěr je těžší, tudíž bude mít GBB kvér o něco větší spotřebu... přesnost Xtrémy souvisí s její rychlou kadencí (studený plyn jde nepřetržitě přes hopgumu, která - vetšinou z gumy - podléhá tepelné roztažnosti)... pokud chceš relativně pěknou pistoli CO2 celokov, tak CZ75... případně HI-Capa 5.1... tak alespoň ode mě...

22 úno 2010, 14:26
Profil ICQ
Rotný
Rotný

sakra .... tím pádem mi ta Capa Xtreme vypadává z výběru .... nebo bych musel koupit originál od TM

Dá se nějak přepočítat provoz CO2 vs plyn Forane třeba na stejný počet vystřílených kuliček? Ten Forane se špatně shání a je drahý? Kdyby to bylo oproti CO2 dražší v nějakém menším poměru, neřeknu .... ale pokud je ten plyn dražší třeba o 50% než CO2, pak už je to samozřejmě pádný důvod

22 úno 2010, 15:04
Štábní praporčík
Štábní praporčík

tak na plyn nevim ale máme v teamu cz75 co2 bez blowbacku a ta bombička vydrží těch 200projektilů a ustovku má to co2 fakt morbidní

22 úno 2010, 15:12
Profil ICQ
Moderátor
Moderátor