Autor |
Zpráva |
Exekucnak
Štábní rotmistr
Registrován: 28 bře 2010, 06:30 Příspěvky: 51
|
Re: L85
Má cenu si brát dekoračku? Když to slevní jen o 400?
_________________ "Koukej mi na tý mapě ukázat co chci, nebo tě támhle Donny rozmlátí na kaši" Aldo Raine
|
21 říj 2010, 18:11 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: L85
Exekucnak píše: Má cenu si brát dekoračku? Když to slevní jen o 400? Určitě jo.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
21 říj 2010, 18:15 |
|
|
|
tibus
Major
Registrován: 22 bře 2009, 17:08 Příspěvky: 527
|
Re: L85
Exekucnak píše: Má cenu si brát dekoračku? Když to slevní jen o 400? zato mas 2 balíčky 0.25g kuliček ( ICS )
_________________ ICQ:388082022
Challenges: Zkrvavené BB Navigátor Sběratel hmyzu Shit hunter Slaďouš Die Hard Klidný pod palbou Kutil
viewtopic.php?f=245&t=5307
|
21 říj 2010, 18:15 |
|
|
|
Exekucnak
Štábní rotmistr
Registrován: 28 bře 2010, 06:30 Příspěvky: 51
|
Re: L85
Mám ještě jednu otázku: Koukal jsem ještě na BAS a rozhoduju se mezi tou L85 a tímhle AK http://airsoft.cz/shop/product_info.php?cPath=176_1_275&products_id=6356. Co byste mi doporučili? + Je zajímavý. že u toho Ak je dekoračka 1000
_________________ "Koukej mi na tý mapě ukázat co chci, nebo tě támhle Donny rozmlátí na kaši" Aldo Raine
|
22 říj 2010, 17:34 |
|
|
|
vocko123
Štábní praporčík
Registrován: 16 říj 2010, 20:16 Příspěvky: 146
|
Re: L85
to AKcko nebude nic moc...a navic elektricky blowback je taky nanic bych rekl.
|
22 říj 2010, 18:02 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: L85
Tak jako tohle si musíš fakt rozhodnout sám...bullpup vs. klasika, západ vs. východ, STANAG vs. AK zásobníky, atyp x klasický vnitřnosti...ty kvéry jsou naprosto odlišný. Jinak elektrickej blowback maj oba.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
22 říj 2010, 18:14 |
|
|
|
Hertrost
Rotný
Registrován: 01 pro 2011, 00:47 Příspěvky: 20
|
Re: L85
Zdravim Má někdo ponětí k čemu je uzemnění spoušťovýho palce v zadní poloze. Ptam se kvůli zapojení mosfetu. Dík
|
04 led 2013, 15:32 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: L85
jestli tim "palcem" myslis spoustove kontakty, tak kontakt v zadni poloze slouzi pro aktivni brzdeni motoru. Pokud to zapojis spravne, tak by to s mosfetem melo fungovat, ale tato cast kontaktu se bude stale opalovat
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
04 led 2013, 17:38 |
|
|
|
Hertrost
Rotný
Registrován: 01 pro 2011, 00:47 Příspěvky: 20
|
Re: L85
De mi o to že sem to zapojil bez toho uzemnění (prostě sem ho nepřipojil) a funguje to bezvadně vlastně se zdá že líp než před tim (motor nenatočí kola do úvratě, kdy nejde dál střílet na semi a musím přepnout na auto což se před tím stávalo), jestli si tím nezadělávám na nějaký problém (motor, baterka mosfet). Dík
|
04 led 2013, 18:33 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: L85
aktivni brzda bez vynuceneho zpomaleni brzdneho efektu praveze dela vyse popisovany problem. Ted to mas odpojene a nijak to zbrani nevadi
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
04 led 2013, 18:35 |
|
|
|
Hertrost
Rotný
Registrován: 01 pro 2011, 00:47 Příspěvky: 20
|
Re: L85
Dík moc
|
04 led 2013, 18:40 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
Zdravím. Já se taky potýkám s problémem při jednotlivých výstřelech na L85. Od doby kdy jsem ji kompletně upgradoval můžu střílet jednotlivě jen s čerstvě nabitou baterkou. A to ještě jen pár výstřelů. Pak musím přepnout na FULL AUTO jinak zbraň už nevystřelí. Jelikož jsem už potřetí měnil upálený kontakty na spoušti tak jsem se rozhodl pořídit si MOSFET s brzdou, doufaje, že se tím vyřeší dvě mouchy jednou ranou (časování i upalování kontaktů). Ale teď po přečtení těchto posledních příspěvků mi vrtá hlavou jestli ta brzda naopak můj problém neprohloubí... Takže otázka zní: MOSFET s brzdou nebo bez? Nebo problém s časováním hledat ještě jinde? Jestli víte o diskuzi na toto téma tak prosím o odkaz. Nemůžu nic najít. Díky.
|
09 lis 2013, 11:43 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: L85
Hertrost: jj potvrzuju jefa ...
Taci: co tam mas za kola, brko a motor? a jakou to honis baterkou? spoustove kontakty jsi udelal presne podle puvodnich? a vedou ti tam 2 nebo 3 dratky?
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
10 úno 2014, 00:27 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
Tento problém jsem již vyřešil. Ale děkuji za snahu mi pomoct.
V době pokládání dotazu jsem přesně nechápal rozdíl mezi 19ti zubým pístem a 16ti zubým pístem s podložením v závislosti na časování výstřelu. Ta varianta s 16ti zubama je podle mě na levačku (vis. ty moje problémy). Teď tam mám 19 a ta střelba na jednotlivý s přednataženým pístem je prostě luxus! (alespoň pro mě). Mám to doplněný o Jeffův mosfet s brzdou a spokojenost nejvišší. Teď mi jde střílet jednotlivejma do úplnýho vybití. Tudíž odpověď na mojí otázku je, že mosfet s brzdou problém řeší. Alespoň co se týče základních kol (myslím tím převody se shodným počtem zubů se základem) protože "šestnáctizubou verzi" jsem netestoval páč se mi nechtělo tam zase zpátky cpát ten standartní píst a eM14tkový kola.
|
10 úno 2014, 22:47 |
|
|
|
Floury
Svobodník
Registrován: 20 říj 2014, 11:22 Příspěvky: 1
|
Re: L85
Ahoj,
četl jsem tady, že někteří z Vás mají problém s Army L85 střelba jednotlivě. Mám s tím problém už od nákupu. Teď jsem udělal upgrade pístu a myslel jsem, že to pomůže. Situace je spíš ale horší. Předtím střílela jednotlivě zhruba 20 až 30 ran v případě, že jsem byl v klidu a neběhal jsem s ní. Teď je to mnohem méně. Mohl bych se zeptat, čím jste tento problém vyřešili nebo co to způsobuje. Díky.
|
20 říj 2014, 11:28 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
Pomohlo by kdyby jsi upřesnil jak se závada projevuje. Předpokládám, že ti zbraň přestane střílet. Stává se to když přepneš z auto na semi, nebo i když střílíš pořád semi? Máš dost nabitou baterku a ta má dostatečnou kapacitu? (Ta co je ke zbrani není nic moc.) Jistý problém mohou způsobit i špatné spoušťové kontakty. Jinak obecně problém s jednotlivejma výstřelama pramení z jedné věci. Předně, L85 od Army je zbraň která jako jedna z mála používá přednatažení pístu. To znamená, že zbraň při prvním stisknutí spouště natáhne píst, tryska podá kuličku do hop komory, ale k výstřelu nedojde (je to něco jako když se u ostrý natáhne závěr před prvním výstřelem). Při druhém stisknutí se píst uvolní, dojde k výstřelu a opětovnému natažení pístu (za současného nabití kuličky). A pak už to tak pokračuje pořád dokola. Ve zkratce to znamená že L85 prvně vystřelí a pak natahuje. U ostatních AEG je to naopak. Teď k problému. Když se přepne na auto tak ještě nenastane. Když se, ale přepne z auto na semi tak nastat může. Důvod je prostý: při auto totiž kola a píst zastaví v předem neodhadnutelné poloze. A jedna z nich může být zrovna když přerušovač rozpojí kontakty při semi. Tudíž se mačká spoušť a rozpojené kontakty nejdou spojit. Pomůže přepnout na auto, zkusit párkrát vystřelit a doufat, že se kola už zastaví v lepší poloze. Někdy se zastaví v "nulové" poloze a při stisku spouště dojde k natažení pístu, ale ne k výstřelu (prostě jako při prvním natažení). Je to nemilé když se v boji na tu jednu ránu soustředíte a ona nepřijde. Někdo to řeší výměnou za klasické pístové kolo + klasický píst (16 zubů) s vypodložením, ale mě osobně to přišlo ještě víc poruchové. A navíc pak člověk přijde o komfort přednataženého pístu. Nevím co v tvém případě znamená "upgrade pístu" ale i tak, píst by na toto vliv mít neměl.
|
30 říj 2014, 19:27 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: L85
pist sam o sobe na to vliv nema
to co Taci popisujes se muze stat i u jinych AEG, to neni specifikum elka
U elka jde hlavne o to cos popisoval vyse - a to prave ono prednatahovani jako takove a s tim souvisejici poloha vacky prerusovace na pistovem kole a poloha raminka prerusovace samotneho - elko prerusuje obvod drive nez klasicka aeg (poloha vacky a prerusovace je rekneme o 30-40stupnu soupla) a zarovan je v originale zapojena zkratovaci vetev, ktera, jestli jsem to dobre pochopil, funguje jako brzda motoru - ty to mas zapojene s nebo bez teto vetve? ja to totiz vzdy okamzite prekopal na 16 zubu
V podstate prvotni reseni tohoto problemu, pokud jedes na tovarnim setupu - 19zubu je silnejsi motor, baterka, nebo pripadne oboje (oboje stoji v zakladu za starou belu)
ja mohu rict ze vetsina elek co jsem delal jede na 16 zubech a nema s timto ve finale problem - chce to odladit na danou sestavu - motor/prevod/baterie - pripadne kompenzovat mosfetem s, anebo bez aktivni brzdy
v planu je vyroba raminka prerusovace co bude prerusovat v pozici jako v klasickem mechaboxu a mikrospinace misto spoustovych kontaktu, pak to bude absolutne bez problemu pro kohokoli ... a bez nutnosti laborovat se zapojenim s nebo bez aktivni brzdy
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
02 lis 2014, 23:16 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
No já osobně tam mám už mosfet s brzdou, takže to skratování je odpojený. Na tý šestnáctizubý variantě se mi hlavně nelíbí, že se zbytečně okradu o kapacitu válce. Vím, není to zas tak podstatný, ale příjde mi, že je to škoda nevyužívat ten potencionál. Pro ilustraci přiložím foto původního pístu a klasického s podložením (pro ty co to třeba neznají). Dál mi vadilo, že jsem nebyl schopnej na těch šestnáct zubů vyladit ty jednotlivý. Nebyl na ně spoleh. Teď mě dodatečně napadají věci na který bych se ještě zaměřil, ale dnes to již neřeším, protože se stávající sestavou jsem spokojený. Možná jen nová baterka protože tahle má nejlepší léta za sebou... Takže pro info v mé L85tce mám: od POWERUPGRADE - pružinu 120 pro M249, teflonový válec, hlava válce ALU, protitlaká hlava pístu POM 2008, hliníková tryska, od SHS zátěžová kola, ocelová kuličková ložiska (říkám si že tu stodvacítku ještě snesou), polykarbonátový píst s 19 kovovýmy zuby, dále mosfet s brzdou od JeffTron, doma spájenou baterii 9,6 1900mAh NICD (dva články před šest za uchycením předpažbí), a základní motorek s SHS pastorkem (silnější motor přetahoval při jednotlivých). Nebojím se říct, že o ostatních AEG toho moc nevím, ale "elko" rozeberu a složím poslepu. Je to moje srdeční záležitost. Jak občas čtu že se někdo nenůže rozhodnout co za zbraň tak já měl jasno hned jak jsem se dozvěděl o airsoftu.
Přílohy:
Písty.jpg [ 100.03 KiB | Zobrazeno 35257 krát ]
|
03 lis 2014, 01:03 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: L85
moje odpoved byla hlavne pro flouryho - to ohledne te baterky a silnejsiho motoru
jinak ti rozumim, proti gustu zadnej disputal =)
akorat co se tyce te kapacity valce, se vsimni ze v zakladu mas stejne valec s dirou - tzn ze stejne natahujes zbytecne o tri zuby - vic vzduchu neni pro 50ku hlaven potreba, ba naopak to bude na skodu - vyznam ma u hlavni 60-70 ...
pist mas GG?
jinak l85 taky miluju =) =)
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
03 lis 2014, 01:16 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
Ne píst mám SHS. Celokovový zuby jsem nechtěl, protože jeden píst se všema kovovejma zubama už mi praskl (nebyl to SHS), jelikož toho plastu co to drží pohromadě tam kvůli tomu ozubení moc nezbyde, ale jinej nebyl zrovna skledem. No vím, že stou kapacitou je to možná jen můj dojem. Někde jsem dokonce četl nějaký pojednání o tom jít radeji cestou menší kapacity a větší těsnosti. Byli tam i návrhy na menší převody atd. s tím, že se ušetří i baterka i namáhání v podstatě všeho za zachování stejný účinosti. Já si jen říkám když tam foukne víc tak se to určitě nezkazí...
|
03 lis 2014, 01:33 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: L85
no ono je prave ve finale lepsi mene =) ... u tebe zrovna prasknuti mechu nehrozi,pac vydrzi dost a mas tam jen 120ku, ale i to muze zpusobovat prebytek vzduchu ... presnost taky nebude optimalni
Jsem netusil ze SHS dela cernej 19ti zubej pist s jednim kovovym
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
03 lis 2014, 13:38 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
Tak abych to uvedl na pravou míru. Ty dva písty na fotce v mém předminulém příspěvku: Klasický (16 zubů) s tím červeným vypodložením je od zaniklého Powerupgrade Delší (19zubů) je původní od Army
Já ve zbrani mám v současné době bílý píst od SHS. Pro jistotu přikládám fotku. Někde jsme se nepochopili a já bych nerad někoho uvedl v omyl.
Přílohy:
Píst SHS (19 zubů).jpg [ 104.34 KiB | Zobrazeno 35195 krát ]
|
03 lis 2014, 18:27 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: L85
ten power je jasnej, o tom zadna, ale ARMY zaklady jsou bily - jak to shs, tohgle vypada fakt na GG, koupils tu zbran jako novou, nebo z druhy ruky?
protoze to by pro me byla velka novinka =)
jinak na ten shs pist bacha, us sem jich videl mraky prasklejch - jakoze se prolomil hreben
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
03 lis 2014, 21:09 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
Zbraň jsem koupil novou z BASu. Někdy na konci roku 2007. Mě osobně zas přišlo divný, když jsem viděl bílý... Jinak o nebezpečí prasknutí pístu vím jak jsem již ostatně psal: Tací píše: Celokovový zuby jsem nechtěl, protože jeden píst se všema kovovejma zubama už mi praskl (nebyl to SHS), jelikož toho plastu co to drží pohromadě tam kvůli tomu ozubení moc nezbyde, ale jinej nebyl zrovna skladem.
|
03 lis 2014, 22:12 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: L85
Aha tak to mas nejakou rannou serii, to je prvni elko se zakaldnim cernym pistem co sem videl, jinak vsechny s bilim (a to treba 15 + .. =))
nn jde mi primo o ten SHS, ty sou fakt nic moc, dal bych raci CA co se dava do sr25, stoji kolem 400,-
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
05 lis 2014, 14:49 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
No aspoň vím co tam vrznout až se mi rozletí. Jsem si myslel, že se 19ti zubý písty dělaj jen celokovovým ozubením (nebo s jedním kovovým). Přiznám se, že jsem po tom ani tolik nepátral. Je fajn vědět, že je i tahle varianta se třema kovovejma. Jestli je to teda tenhle píst co si myslel. Použití celokovového ozubení mi přijde docela kontraproduktivní. Protože se píst po celé délce přeruší. Plast je spojený jen na koncích. Pak to dopadá tak jak je vidět na fotce.
Přílohy:
Prasklý píst.jpg [ 88.04 KiB | Zobrazeno 35100 krát ]
|
05 lis 2014, 22:13 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: L85
tvl ty mas samy unikaty, takhle prasklej pist jsem jeste nevidel =) ... to as vypada ze tam byla nejakej jinej problem ...
jop tenhle pist ... na morisu jsou asi za 4 kila ... dystak mam i naky doma jeste
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
05 lis 2014, 22:16 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
Samozřejmě se takle "nerozšklebil" to jsem pak trochu roztáhl já aby byla na fotce zřetelná ta prasklina. Jinak jinej problém nebyl "jen" dlouhá dávka v mrazu při jedný zimní akci...
|
05 lis 2014, 22:29 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: L85
jasan .. no ja myslel celkove takhle prasklej pist podelne. .. no vsecko je jednou poprvy .. =)
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
06 lis 2014, 00:09 |
|
|
|
Tací
Praporčík
Registrován: 08 lis 2013, 00:41 Příspěvky: 103
|
Re: L85
Zdarec Měl bych pár otázek, hlavně pro zkušenější "elkaře", protože se vše bude týkat L85A1 od Army. 1) Pružina. Zjistil jsem na váze, ze stavající pružina (PowerUpgrade 120) v dlouhém pístu dává pouze 7,3kg což je jako GD sp100. Nicméně to vysvětluje zhoršující se parametry dostřelu (sedm let ve zbrani je asi dlouho ). Proto bych chtěl nějakou novou 120 do dlouhého pístu. Vyčetl jsem tady na foru, že GD psg120 je silná jako sp140, což nechci. Přemýšlím tedy nad GD psg100 nebo nad Systemou 160% psg, které by měly odpovídat M125. Nechci úsťovku přes 130m/s. Ideál chci těch 120-125m/s. (Je to možná divný, ale já to hraju pro zábavu nechci někoho zmrzačit.) Ještě je tu možnost dát pružinu m130 normální délky s tím, že v dlouhým pístu bude plus mínus ta 120, ale tahle možnost se mi líbí nejmíň. Co myslíte vy? 2) Píst.Jelikož se na mém stávajícím SHS pístu prolomil hřeben ozubení (Díky za varování T-dogu) potřebuji 19ti zubou náhradu. Nejvíc se mi líbí ten CA, ale říkám si jestli nebude vhodnější koupit rovnou nějaký cnc píst. Pohybují se přibližně na stejné cenové hladině jako ty CA, ale hliník by měl vydržet víc, ne? 3) HOP komora ProWin.Zaznamenal jsem chválu hop komoru ProWin. Hlavně mě zaujala možnost jemějšího nastavení hopu než v klasický M4kový komoře. Jde ale usadit do L85? Zkoušel to někdo? Jsou nutné větší úpravy nebo je to v pohodě? Pro přehlednost rekapitulace otázek:1) Kterou dlouhou pružinu na úsťovku 120m/s? 2) Který píst s 19ti zuby? CA nebo nějaký cnc (hliník)? 3) Jde do L85 Army hop komora ProWin?
|
30 črc 2015, 22:27 |
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|