Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22 lis 2024, 06:33




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ] 
Přejít na stránku 1, 2  Další
 hřející se motor 
Autor Zpráva
Štábní praporčík
Štábní praporčík

Registrován: 02 úno 2010, 20:31
Příspěvky: 132
Nový příspěvek hřející se motor
Ahoj mam ak s m160 kola superzátežové ca ,mosfet ,motor magnum,lipol 11,1v a zahřívá se mě motor. né něják extra ale je celkem teplej už po cca 600 vystřelech (během 1min).kola mám vypodlozkované dobře přítlak taky.Kadence krásná cca 1200r/m.
nevíte v čem by mohl byt problém?


27 bře 2011, 19:10
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2009, 09:20
Příspěvky: 3724
Nový příspěvek Re: hřející se motor
pool píše:
Ahoj mam ak s m160 kola superzátežové ca ,mosfet ,motor magnum,lipol 11,1v a zahřívá se mě motor. né něják extra ale je celkem teplej už po cca 600 vystřelech (během 1min).kola mám vypodlozkované dobře přítlak taky.Kadence krásná cca 1200r/m.
nevíte v čem by mohl byt problém?

Mno pokud to máš v takové konfiguraci jak píšeš i s kropením tak bych řek že se to spíš dá očekávat že se bude hřát.

_________________
Hle, zde vidím svého otce
Hle, zde vidím svoou matku
Hle, zde vidím zástup mého lidu k samému počátku,
Hle, oni mě volají, vyzývají mně,
abych přijal místo své
v sálech Vahally, kde udatní budou žít navěky.


27 bře 2011, 19:12
Profil
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2008, 14:33
Příspěvky: 1407
Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Elektřina se zčásti přeměňuje v teplo. Jelikož 160 pružina je už hodně silná, tak je pro motor těžší ji natáhnout než třeba 120tku. Jsou tam prostě vyšší ztráty a motor se víc zahřívá :D Jestli chceš mít úplně studený motor, zkus použít supravodivost :)

_________________
Tango down!
______________________________________________________
KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g
Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g
Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g


27 bře 2011, 19:15
Profil ICQ
Štábní praporčík
Štábní praporčík

Registrován: 02 úno 2010, 20:31
Příspěvky: 132
Nový příspěvek Re: hřející se motor
ja jen že v jinem kveru uz jsem tahal i m170 a takhle se nezahříval.Napadlo mě či by třeba nemohl být prášek z uhlíku napadaný na vinutí nebo tak něco?


27 bře 2011, 19:41
Profil
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2008, 14:33
Příspěvky: 1407
Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Prostě je to normální. Tečka :) Mě se hřeje motor u CA MP5tky furt a to jen díky kadenci...a ten je žhavej většinou hodně. A to tam mám 120tku.

_________________
Tango down!
______________________________________________________
KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g
Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g
Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g


27 bře 2011, 19:44
Profil ICQ
Plukovník
Plukovník
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2008, 13:46
Příspěvky: 1073
Bydliště: NJ
Nový příspěvek Re: hřející se motor
každý motor se hřeje a jak už říkají na 160 ce to je naprosto normální. já když na 130ce vystřílím rychle na semi třeba 300 ran za sebou tak užý to dost hřeje i přes rukojeť a neřeším to, buď v klidu.
takový motor bez zátěže ( mimo sbraň ) by se za chvilku snad roztekl jak hřeje

_________________
moje elektro-kolo :)
http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/


27 bře 2011, 21:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Štábní praporčík
Štábní praporčík

Registrován: 22 dub 2010, 12:49
Příspěvky: 176
Bydliště: Cheb
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Mám stejnou sestavu a hřeje se mi magnum taky(mám jen 9,6v baterii),ten se hřeje fakt jako dost no :)


29 bře 2011, 16:39
Profil
Kapitán
Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2010, 16:56
Příspěvky: 416
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Me se taky hral AT zatezak na M140 dost a neresim to funguje stale a dobre (bat . 9.9 V) .
Ale CA motorek na M120 se moc nezahriva, jen pro zajimavost (
novej kver M-15 A2 (CA) bat. 9.6 V ).

_________________
-Military-


29 bře 2011, 16:56
Profil
Četař
Četař

Registrován: 15 lis 2010, 14:59
Příspěvky: 10
Nový příspěvek Re: hřející se motor
No mě se hřeje i v základu M120 u GP, bylo to neutaženým šroubem který drží motor :D

_________________
Semper Fidelis


12 dub 2011, 15:59
Profil
Desátník
Desátník

Registrován: 18 led 2011, 16:44
Příspěvky: 5
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Dobrý den,
koupil jsem si vysokožátěžový motor od SHS a mám Li-Pol 11V. Mámtaktéž problém se zahříváním, problém je, že mi už 2x praskla (vypadá to spíše než na mechanické požkození, jako na přetavení) pružinka která spojuje na motorku + a něco, co nevím co je.. Mám G36, M120, J&G kola (dobře vypodložkovaná) a táhlo mi to kadenci 38BB/s. Chtěl bych se zeptat, jestli problém se přehříváním způsobují rychlé otáčky motoru a jestli by to vyřešila silnější pružina. Nebo co s tím mám dělat? Prosím o radu..
Díky Ronie


08 kvě 2011, 18:40
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: hřející se motor
To je dost šílená kadence, silnější pružinu by ti zase nemusely snést další díly, spíš bych být tebou volil slabší baterku, kvalitnější motor nebo regulátor otáček.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


08 kvě 2011, 18:59
Profil ICQ
Generál major
Generál major
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2009, 10:40
Příspěvky: 1961
Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
Nový příspěvek Re: hřející se motor
me ten shs zatezak taha na zatezovwejch kolec doL-85 140 brko (PSG 120) a 11,1v lipol s kadenci silne pres 20bb/s, ani mi to nestiha brat kule, s 7,4v je to lehce pod 20bb/s

co se prehrivani tyce netusim kvuli ulozeni motoru v L-85, primo jsem to nelsedoval

_________________
No stress, be EPeS ...

2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)

L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J)
L110A2 (AK 2,6J)
L119A1 (GBB WE 2,2J)
L1A1 (STAR 2,6J)
L128A1 (GFC 0.8J)

Podporuje ligu plynařů!


08 kvě 2011, 23:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Desátník
Desátník

Registrován: 18 led 2011, 16:44
Příspěvky: 5
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Griffon píše:
To je dost šílená kadence, silnější pružinu by ti zase nemusely snést další díly, spíš bych být tebou volil slabší baterku, kvalitnější motor nebo regulátor otáček.


Jako kadence je to šílená, taky ji mít nechci... Nový motor si kupovat nechci, protože jsem si koupil tenhle od SHS namísto číny, který se mi oddělal, ani nemám peníze na novou baterku.. Jak vyrobit nebo kde mám koupit regulátor otáček? O další díly mi nejde, spíš nevím, jak snížit teplotu motoru.
Díky


09 kvě 2011, 09:10
Profil
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 17:30
Příspěvky: 251
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Zdravím lidi, mám G36 od CA, 2 letou s upgradem:
brko m120, vzduchotechnika guru, zatezovy kola CA, zatezovej motor CA madbull presna hlaven, mosfet. Kupoval jsem to od jednoho cloveka pres inzerat.

Mam problem s tím, že i tak cca po 100 ranach (hlavně v semi) se začne dost zahřívat motor (přes pažbičku, ta je teplá) i akumulátor (mám Xcell 9,6V 1600mAh).

Teď co s tím. Napadá mě, že nejsou dobře vypodložkovaný kola a že motor není správně dotaženej. Bohužel rozdělávat se mi to nechce a přítlak motoru jsem zkoušel nastavovat, ale nepocítil jsem rozdíl ani v kadenci, ani ve zvuku. Další možností je, že by odešlo něco v elektronice, ale to snad ne.

_________________
AimTop M4A1 Magpul MOE - 155m/s
ASG Socom MK23 - 115m/s
GP Aimpoint M2 + GP 2x Magnifier
Navy Seals silencer


09 kvě 2011, 16:20
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Ronie67 -> Umí to třeba tohle: http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=1472 nebo další procesorovky, o tom už se tu toho napsalo poměrně dost. Nicméně nová baterka vyjde podstatně levnějc. Samozřejmě pokud ti nejde o díly, tak silnější pružina to vyřeší taky, ale nechápu jak to, že ti nejde o díly, když nemáš ani na novou baterku.

javak -> Odpověděl sis v podstatě sám, nevím co na tom dále řešit. Bez rozebrání kvéru to neopravíš.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


09 kvě 2011, 16:43
Profil ICQ
Desátník
Desátník

Registrován: 18 led 2011, 16:44
Příspěvky: 5
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Jen abych to shrnul. Koupil sis lepší motor -> musíš si koupit horší baterku?

Baterka se mi nechce kupovat z důvodu, že je pro mě nevýhodné mít u sebe 2 baterky a je blbost kupovat si další s menším napětím. A tudíš je pro mě výhodnější investovat do dílů uvnitř mechu, protože ty mi doma nebudou ležet a nic nedělat, ale zbraň tím vylepším. Jde mi o to, když koupím zátěžová nebo superzátěžová kola a silnější pružinu, jestli se mi přestane přehřívat motor. Nebo co přesně bych měl koupit? (Ber prosím v úvahu, že nejsem milionář a že takový Elektronický BURST za 1200 je mimo mojí cenovou relaci.)
Díky


09 kvě 2011, 18:41
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Nemusí být horší, stačí aby měla menší napětí. A není to tím, že by sis koupil lepší motor, tenhleten problém v tom kvéru existoval už předtím...proč myslíš, že ti odešel ten původní čínskej motor? Prostě máš na tenhle kvér příliš výkonnou baterku. Koupě silnější pružiny a zátěžovejch kol by to mohla, ale nemusela vyřešit, třeba ten motor prostě nesnáší tak vysoký proudy, jaký ti tam z baterky tečou a ty tam potečou pořád. Popravdě řečeno nevím, co jsi očekával od SHS motoru, ale uvědom si, že to je lowend, i když ve spoustě případů velmi dobře použitelný.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


09 kvě 2011, 18:56
Profil ICQ
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 17:30
Příspěvky: 251
Nový příspěvek Re: hřející se motor
To je fakt, ostatně co by chtěl člověk za tu cenu. Třeba na ASG si dost lidí stěžovalo, že dostali motor s kulatým koncem hřídele a pastorek tam časem přestával držřet, asi vadná série. Každopádně neporovnatelné třeba s Magnumem od Systemy, nebo zátěžákem od Aim topu, který je taky dobrý.

Mimochodem, viděli jste ten nový motor od GP? Jmenuje se Satan m180 a podle GP je výkonější jak Magnum a přitom stojí 1500Kč

_________________
AimTop M4A1 Magpul MOE - 155m/s
ASG Socom MK23 - 115m/s
GP Aimpoint M2 + GP 2x Magnifier
Navy Seals silencer


09 kvě 2011, 20:10
Profil
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 17:30
Příspěvky: 251
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Tak jak jsem psal, nehřeje se jen motor, ale i akumulátor. Volal jsem do servisu a tam mi řekli, že to může být i špatnou kabeláží. Je tam sice mosfet, ale kabeláž původní. Myslíte, že je to možné? A jestli ano, vybil by se v tom případě rychleji akumulátor? Protože s kvalitním Xcell 9,6V 1600mAh mini jsem vystřílel asi 800Kč kuliček a pak ani ránu.

Takže řešení - nová kabeláž s mosfetem. Pak by to mohlo střílet tak 1000-1500 kuliček, co myslíte? Podle mě je na m120 to aku celkem dostačující. Víc už by se mi do pažby u G36 asi nevešlo (nebo jestli jo - klidně říkejte).

Pak asi, když už to bude rozebrané. bude ideální lépe vypodložkovat kola, promazat mechabox a doladit přítlak motoru. Ten je CA zátěžový a na m120 snad stačí, měnit ho nehodlám.

Ještě mám ale 2 problémy - 1. je přesnost. Je tam daný Hop-up od G36 ale z Tokyo Marui a hop-up gumička od Systemy. Hlaveň je černá Madbull black python 2, ty prý jsou nic moc, protože jsou z měkkého hliníku, ale po vyčištění vypadá celkem dobře. Problém je, že i přes to a délku 509mm střílí zbraň celkem dost nepřesně a celkem často se stává, že každá 3 střela uletí třeba o 1m dál. Střílím 0,25g kuličkama Tokyo Marui, což je špička, takže tím to asi nebude. Mohla by to být poškozená hop-up guma? Nebo mě napadla ještě jedna věc - prý je tam vzduchotechnika Guru - co když tam dal tu pro G36C a nechal válec s dírou? Mohlo by to mít na to vliv?

2. problém je hlučnost. Motor je celkem hlučný a i samotní mechabox dělá kravál. Co jse na akci slyšel ostatní zbraně, tak u střelby některých by se dalo spát xD. Prý je tam vzduchárna od Guru - ta by snad měla být tichá ne? Co by dále mohlo pomoct? Jak moc se projeví správné promazání a vypodložkování kol a seřízení přítlaku motoru na hlučnosti?

_________________
AimTop M4A1 Magpul MOE - 155m/s
ASG Socom MK23 - 115m/s
GP Aimpoint M2 + GP 2x Magnifier
Navy Seals silencer


09 kvě 2011, 23:04
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: hřející se motor
- Je to možné, ale malý Xcell aku není zase žádnej zázrak, takže možná že na M120 fakt víc nezvládne. A pořád bych to spíš hádal na kola, promazání a přítlak.
- CA motory jsou obecně dost slabý, takže to může bejt další problém. Popravdě řečeno mě to předtim vůbec nenapadlo, ale je to hodně pravděpodobný, že problém bude tady.
- Na 509mm hlaveň mít válec s dírou pro G36C je fail, takže problém bych hledal především tam.
- Opdověď na poslední otázku zní, že se to projeví dost zásadně. Takže to je první věc, na kterou bych se zaměřil, obecně ale hlučnost nemusí značit problém, někdy je to prostě jen vlastnost.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


10 kvě 2011, 11:39
Profil ICQ
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 17:30
Příspěvky: 251
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Dík za odpověď. Na správné vypodložkování kol, promazání a seřízení motoru se budu soustředit jako první. Ta kabeláž myslím, že taky nebude úplně v pohodě. Ten motor i Aku se hřeje fakt dost a podle mě i ta výdrž je fakt o hodně nižší, než by měla být.

Pak asi dodatečně vyměním hop-gumu a ten válec za plný. Myslíš si, že je v pohodě nerezový válec od Elementu? Vzduchárna není NBU, jen ta klasická od Guru, takže tam by měl pasovat ne?

Jinak co se týče Aku, tak mi tvrdili, že ta Xcellka je mezi mini to nej, co jde sehnat. Je taky nejdražší. Tvrdili, že je rozhodně lepší, než GP, Firefox, Intellect, nebo VBPower. Ono stejně do té pažby nedam větší, než http://www.airsoftguns.cz/detail.php?&id=1674. Motor bych měnil nerad, podle mě musí CA zátěžák m120 zvládnout, a že bude trochu hlučnější už přežiju.

_________________
AimTop M4A1 Magpul MOE - 155m/s
ASG Socom MK23 - 115m/s
GP Aimpoint M2 + GP 2x Magnifier
Navy Seals silencer


10 kvě 2011, 14:00
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: hřející se motor
- Elementu bych se vyhnul, to už radši nějakej základovej.
- GP je určitě lepší a KAN asi taky.
- No, podle tebe možná, ale faktem zůstává, že pro CA motory je M120 pomalu hranice toho co normálně utahnou a rozhodně ti ten motor bude dost šťavit baterku a zatěžovat kabely a konektory.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


10 kvě 2011, 14:04
Profil ICQ
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 17:30
Příspěvky: 251
Nový příspěvek Re: hřející se motor
A co je na tom elementu špatnýho? Vždyť na tom nic neni, ne? Jen klasickej souměrnej zevnitř co nejvíc hladkej plný válec standartních rozměrů. Pochybuju, že asi nějak seženu "základovej", v tom případě, jaký brát? Guru, GD?

S tím aku, mno říkali (v Anareusu), že minio GP jsou dobrý ty 1100mAh, 1300mAh, ale ty s vysokou kapacitou, že maj malou sílu a malý vybíjecí proudy a že se rychle opiotřebávaj. Podle nich je ten Xcell dobre a výkonej "tvrdej" aku. Mno, taky byl 2x dražší, než Firefox a GP s podobnými parametry.

Říkáš, že motor vyměnit jo? Já nevím, před rokem jsem měl M4ku od CA se základním CA motorkem a m120 a se Sanyo Large 8,4V NiCd šlapal se slušnou kadencí bez přehřívání i se základní kabeláží. Ta v nynější G36 vypadá na nějakou homemade, takže to asi bude fakt chtít vyměnit...

A kdybych se náhodou rozhodl pro nový motor, tak jaký výkonější bys mi doporučil? Tak do 1000Kč? Aim top?

_________________
AimTop M4A1 Magpul MOE - 155m/s
ASG Socom MK23 - 115m/s
GP Aimpoint M2 + GP 2x Magnifier
Navy Seals silencer


10 kvě 2011, 15:01
Profil
Plukovník
Plukovník
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2008, 13:46
Příspěvky: 1073
Bydliště: NJ
Nový příspěvek Re: hřející se motor
CA motor je prostě slabej a co kus to originál, některý M120 tahá, jiný ne, ten aku je horší než GP :-)

_________________
moje elektro-kolo :)
http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/


10 kvě 2011, 16:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Tak na válci se toho dá zkazit nejmíň, ale prostě Elementu bych se vyhnul už z principu. Motor třeba Aimtop, nebo i nějaká dobrá čína (z M249, novýho Cyma kalacha atd.) kterou koupíš za dvě tři stovky by mohla stačit.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


10 kvě 2011, 16:59
Profil ICQ
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 17:30
Příspěvky: 251
Nový příspěvek Re: hřející se motor
To se mi ani nechce věřit, že by 120 zátěžák od CA netahal.. 120cku!? Lol někde jsem slyšel, že zátěžový motor a kola od CA tahaj i m140.. no nic.

S tím válcem to mám chápat tak, že bude v poho, jen máš xenofobii vůči Elementu?

A ohledně aku, všude mi říkali, že je ten Xcell výkonější, dává větší šťávu a déle vydrží (a taky je nejdražší). Proč si vy myslíte, že to GP je lepší? Všude (obchody, servisy, hráči ne) mi tvrdí, že naopak (jako, že GP mini 1100mAh a 1300mAh špička, ale ty výš už ne)

_________________
AimTop M4A1 Magpul MOE - 155m/s
ASG Socom MK23 - 115m/s
GP Aimpoint M2 + GP 2x Magnifier
Navy Seals silencer


10 kvě 2011, 17:06
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Hele, je to fakt, měl jsem M727 od CA a ten motor netahal moc dobře ani základ, musel jsem jet na 9,6V baterce aby to mělo nějakou použitelnou kadenci a odezvu spouště. S válcem to chápej tak, že Element díly stojí obecně za prd, ale na válci neni moc co zkazit, takže by měl být použitelný. Ohledně aku to v obchodech a servisech tvrděj proto, že GPčko přestalo ty dlouhý články vyrábět a je potřeba lidi přesvědčit, aby kupovali horší Xcell :D

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


10 kvě 2011, 17:18
Profil ICQ
Plukovník
Plukovník
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2008, 13:46
Příspěvky: 1073
Bydliště: NJ
Nový příspěvek Re: hřející se motor
jde o to že element používá mimo jiné špatné materiály a na válci se dá skazit to že se poškrábe a už je v řiti ( asi jako hlaveň ikdyž né tak podstatně ) to už je lepší nechat původní válec kterému se nikdy nic nestane a než se nějak podstatně vydře tak ti zreznou i plasty na kvéru :D ( navím na výkonu žádný ale žádný rozdíl :-) )
Ten CA motor je na M100 upe luxusní, ale na 120ce už to je slyšet jak kvičí :-)
A jak říká Griff, základní motor z nové cymy bohatě stačí, vydrží a nic nestojí :-)

_________________
moje elektro-kolo :)
http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/


10 kvě 2011, 17:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010, 11:53
Příspěvky: 1207
Bydliště: Praha
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Element válec bych nebral měl jsem dva (nbu a poloviční) oba byli křivý...
Ca motor je skutečně kus od kusu....

_________________
CaG3 ris - GD130- 155ms -> DMR
Custom M4 - 110 - 133ms
Tm AUG,Cyma Mp5,Cyma AK, JG G36
WE G17,Mp7,brokovnice
https://www.facebook.com/TripleCanopyPraha/?fref=ts


10 kvě 2011, 17:31
Profil
Poručík
Poručík

Registrován: 07 lis 2012, 18:24
Příspěvky: 255
Nový příspěvek Re: hřející se motor
Panove mam dotaz - kamos chce do bety (uvnitr ma M120 Aspro, kola 13:1 SHS a boreup vzduch...) nacpat 11.1V lipolku a premysli jaky motor k tomu aby se to nezahrivalo. Rozhoduje se mezi zatezakem od SHS a Aimtopem... Co sem tady vycet, tak SHS se na 11.1 zahriva.

EDIT:
Pak je mam jeste 1 otazku - M4 s M140ASpro, motor - zatezak SRC. Pri 7.4lipol je +-ok, pri 11.1V se neuveritelne zahriva jak baterka, tak motor (po 60BB je horka i pazbicka). Zbran je semi only, ma aktivni extrem brzdu, Deany, 1.5mm silikonovou kabelaz, zatezova kola. Pomohla by zmena motoru za AT zatezak, nebo na to kaslat a jet na 7.4lipolku... O kadenci (jelikoz je to semi only) nejde...

Nejake rady?


18 úno 2014, 09:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.  Designed by STSoftware for PTF.  Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz