Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22 lis 2024, 10:00




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ] 
Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Zahřívání motoru a baterie 
Autor Zpráva
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Zahřívání motoru a baterie
Zdar.
Koupil jsem zbran od P&J M16A3 kde je 130 pružina. Mám problém s tím, že když střílím, tak se hrozně po chvilce zahřeje motor že to je neuvěřitelně cítit když tu braň vlastně držíte, stejně tak je hrozně horká baterka.
Jako baterii jsem použil tu co jem k tomu dostal(9,6V 1300mAh), ale vydrželo to tak 20-30 minut akce. Tak jsem si říkal "hmmm blbá baterka" Půjčil jsem si od kámoše Firefox 9,6V 1500mAh. Bylo to to samé. Říkal jsem si že to tada musí být nějaký problém, napadla mě kabeláž, tak jsem ji celou vyměnil za lepší, nízkoodporovou, problém ale trvá dále.
Baterie i motor jsou horké, baterie hned vybitá.
Prosím čím to může být? Jsme už zoufalej.
Kámoš mi říká že to bude možná tím že tam mam baterku z malejch (prej tzv. měkké články) a ty jsou max pro pružiny M120 (a já tam mám 130)
Může to být tím?

Až někdy v průběhu víkendu totiž budu mít možnost tam zkusit dát 8,4V 3200mAh G&P baterku tak se ptám i vás na radu.

Prosím poraďte a pomožte. Díky


27 lis 2011, 20:49
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Tohle určitě nebude špatnou baterkou, při slabé baterce by se to nezahřívalo. V tom kvéru je něco špatně - špatně vypodložkovaný kola, špatně seřízenej přítlak motoru, drhne píst, motor je špatnej, něco je křivý nebo tak něco. Tohleto chce, aby to vzal do rukou zkušenej člověk a zjistil, kde je chyba.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


27 lis 2011, 21:26
Profil ICQ
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Griffon píše:
Tohle určitě nebude špatnou baterkou, při slabé baterce by se to nezahřívalo. V tom kvéru je něco špatně - špatně vypodložkovaný kola, špatně seřízenej přítlak motoru, drhne píst, motor je špatnej, něco je křivý nebo tak něco. Tohleto chce, aby to vzal do rukou zkušenej člověk a zjistil, kde je chyba.


Jsem dost velkej lajk, takže muzes mi vysvetlit prosim proc by se to zahrivalo kdyby byli špatně vypodložkovaný ty kola? Píst nedrhne předevčírem jsem to zkoušel a bylo to ok. Přítlak morotu se seřizuje jak? S tim špatnym motorem to mě napadlo že by mohl bejt špatnej no. A že by bylo něco křivý se opet vylucuje tim ze jsem byl u kamose kterej se na to podival a kveru rozebral, opravil a složil plno.


27 lis 2011, 22:41
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
- Protože pokud jsou kola blbě vypodložkovaný, můžou jít ztuha => motor je mnohem víc zatěžovanej => hřeje se to a žere to baterku
- Ten píst jsi zkoušel jak?
- Šroubem na spodku pažbičky.
- To se tedy nevylučuje, nevim nakolik je tvuj kamarád zkušenej, ale mohl spoustu věcí přehlédnout.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


27 lis 2011, 22:56
Profil ICQ
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Griffon píše:
- Protože pokud jsou kola blbě vypodložkovaný, můžou jít ztuha => motor je mnohem víc zatěžovanej => hřeje se to a žere to baterku
- Ten píst jsi zkoušel jak?
- Šroubem na spodku pažbičky.
- To se tedy nevylučuje, nevim nakolik je tvuj kamarád zkušenej, ale mohl spoustu věcí přehlédnout.


- No měli jsme to vyndaný a zkoušeli protáhnout tím válcem. Nezdálo se že by to nějak drhlo.
- Co vlastně ovlivňuje ten přítlak motoru prosím? Třeba je to fakt jenom tím ale nevím jak se s tím zachází, na žádným dřívějším kvéru jsem to nějak štelovat nemusel.

Jak bychom tedy měli postupovat při opravě prosím?


27 lis 2011, 23:23
Profil
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2008, 14:33
Příspěvky: 1407
Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Nastudovat materiály na opravy zbraní :D rozborky mechu, rady atp. Hledej Airsoft Chrudim...

_________________
Tango down!
______________________________________________________
KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g
Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g
Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g


27 lis 2011, 23:27
Profil ICQ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
- Píst může drhnout v kolejničkách v mechu...a to už jste určitě neozkoušeli.
- Ovlivňuje, nakolik je motor nacpanej dovnitř do mechu...pokud je příliš malej, pastorek nezabírá celou plochou zubů za kolo a pravděpodobně se časem sjedou zuby, pokud je příliš velkej, pastorek drhne o motorový kolo, špatně to běhá a může to způsobovat přesně tvuj problém.

Postupovat při opravě? Seštelovat přítlak, pokud to nepomůže tak rozebrat znova mecháč a zkoušet, kde je co špatně. Čili vypodložkovat kola a zkusit, jestli se volně točej (sešroubovat mecháč jen s kolama, musí s nima jít točit naprosto volně, nesmí jít ani trochu ztuha), potom přidat píst a vzduchotechniku (bez pružiny) a zkusit, jestli vám to půjde "natáhnout" ručním otáčením a jestli to nebude někde drhnout. To pro začátek.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


27 lis 2011, 23:29
Profil ICQ
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
smolda píše:
Nastudovat materiály na opravy zbraní :D rozborky mechu, rady atp. Hledej Airsoft Chrudim...

Na tý Chrudim jsem našel v tomhle
Kód:
http://www.airsoftchrudim.cz/recenze/servis_zbrani_5.html


Jednu část která mě zaujala a co může být opravdu ono.
Kód:
Problémy a jejich řešení:
Problém: Motor je při střelbě příliš hlučný, zahřívá se, baterie je hned vybitá
Možné řešení:
- Seřiďte přítlak motorku pomocí šroubu na spodu pažbičky.
- Pokud nepomůže vypodložkujte a promažte mechabox.
- Vyměňte kabeláž za silnější se spínáním motoru pomocí relé či mosfetu.

takže pokud je to TEN problem tak sešteluju ten přítlak, pokud to nepomůže, tak zkusím lépe vypodložkovat. Mecháč promazanej je, to jsme ještě pro jistotu naposled udělali.
Zítra odpoledne zkusím to s tím přítlakem, ale moc v to nedoufám, ted jsem na to jen tak bajvočko koukl, a vidím že je dost povolenej, skoro až volnej řekl bych, a tady mi pišete že by se ten motor zahříval kdyby byl příliš utaženej.

Zatím díky, pokud vás něco ještě napadne tak stejně písněte. Jestli pomohlo to seštelování přítlaku dám zítra vědět.


28 lis 2011, 00:05
Profil
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2008, 14:33
Příspěvky: 1407
Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Osobně tipuju blbý vypodložkování. Pokud někdo neví jak na to a cpe se do toho...tak to je pak dost zásadní nedostatek 8-) jestli ses nikdy necpal do přítlak motoru, tak by měl být od výroby seřízen dobře...takže si to nerozhoď pokud ses v tom už nevrtal a nerozumíš tomu.

_________________
Tango down!
______________________________________________________
KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g
Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g
Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g


28 lis 2011, 00:09
Profil ICQ
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
smolda píše:
Osobně tipuju blbý vypodložkování. Pokud někdo neví jak na to a cpe se do toho...tak to je pak dost zásadní nedostatek 8-) jestli ses nikdy necpal do přítlak motoru, tak by měl být od výroby seřízen dobře...takže si to nerozhoď pokud ses v tom už nevrtal a nerozumíš tomu.


Noo pecka :D právě před chvilkou :D

No ale to podložkování tam je od výroby. Ty podložky se neměnily. Jen se to rozebralo a pak zase složilo jak bylo, měnila se jen kabeláž. Ted jsem se dival jak se to serizuje a ma to být co nejvíc tichý/s co nejlepší kadencí, to SNAD zvladnu.


28 lis 2011, 00:19
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Je to čína, tam je většinou podložkování od výroby právě úplně blbě. To samý klidně může platit pro přítlak, takže neváhej zkusit ho vyštelovat, to zvládneš.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


28 lis 2011, 00:49
Profil ICQ
Plukovník
Plukovník
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2008, 13:46
Příspěvky: 1073
Bydliště: NJ
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
nejlepší je měřit přítlak ampérmetrem na motoru a štelovat dokud je proud nejnižší, uchem se to dost nepřesně poznává :)
PS: já toužívám ampérmetr od turnigy, je to fajn věcička

_________________
moje elektro-kolo :)
http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/


28 lis 2011, 10:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
To by mi zajímalo, jak připojíš ampérmetr na motor, když musíš mít zavřenou pažbičku...

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


28 lis 2011, 10:15
Profil ICQ
Armádní generál
Armádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009, 14:12
Příspěvky: 3071
Bydliště: Slavkovské Bojiště
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
A co ho připojit na akumulátor... je to v serii takže je to jedno jestli dáš ampérmetr k baterce nebo k motoru :wink:

_________________
http://www.Sniperblog.cz


28 lis 2011, 10:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Já vim jak to změřit, rejpam do toho, že vojtka napsal, že to měří "na motoru" :D

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


28 lis 2011, 10:21
Profil ICQ
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
No přítlakem to nebylo, opět motor i baterka naprosto horký a rychle vytřískaná baterka. Takže zbejvá špatně vypodložkováno nebo pokaženej motor?


28 lis 2011, 14:55
Profil
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 2011, 16:40
Příspěvky: 62
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Zahřívání motoru způsobuje to, že do něj jde proud a on se nemůže točit tak jak by měl, tzn. skus se podívat na ty podložky, nebo rozeber všechny kola a mrkni se jestli tam někde něco není zaseklý, třeba já si rozdělal celej mecháč vypodložkoval a namazal znova, a při rozebírání jsem měl pod posledním kolem skoro centrimetrovou plastovou štěpku, ikdyž to nijak nedrhlo zásadně, ale byla tam už pravděpodobně od výroby.

_________________
Aim with the hand, shoot with the mind.


28 lis 2011, 15:01
Profil
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Navro píše:
Zahřívání motoru způsobuje to, že do něj jde proud a on se nemůže točit tak jak by měl, tzn. skus se podívat na ty podložky, nebo rozeber všechny kola a mrkni se jestli tam někde něco není zaseklý, třeba já si rozdělal celej mecháč vypodložkoval a namazal znova, a při rozebírání jsem měl pod posledním kolem skoro centrimetrovou plastovou štěpku, ikdyž to nijak nedrhlo zásadně, ale byla tam už pravděpodobně od výroby.

Jasný, no rozebraný to bylo úplně do posledního kolečka a nic takovýho se nenašlo. Mrknem na to znova a uvidíme no.
Holt zkusit pak líp vypodložkovat.
Pokud ani to nepomůže tak mě napadá jedině vadnej motor, ale fakt nevim.
Jsem z toho fakt zoufalej už.
Eště víc mě štve že jsem to koupil a když se to rozebralo tak na kabelech bylo vidět že to už někdo opravoval... takže mi poslali používanej kus, JENŽE bych to nezjistil kdybych to neotevřel a neporušil tím tu nalepku co tam je jako ochranná plomba co když ji porušíš ztrácíš záruku...sradička no.
Hlavně že když jsem jim tam volal tomu jejich technikovi na kterýho mě odkázali a říkal mu že po chvilce střelby je horkej motor a baterka tak on mi řekne prostě že to je normální ta horkost, že to je tím jak mám hrozně silnej kvér a takový kydy. A že baterka je rychle vybitá kvůli tomu že jak je to hrozně silný tak se rychle vybíjí... Fatál prostě.


28 lis 2011, 15:13
Profil
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 2011, 16:40
Příspěvky: 62
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
To jsou kecy, jestli ti prodali vadnej, resp. opravovanej kus a řekli, že je novej tak to je pěkná prasárna, bohužel s tím asi už nic neuděláš, protože si vlastně zásahem do zbraně ztratil záruku, navíc nevím, kterej obchod to byl konkrétně ale co jsem tak četl fórum tak oni se dokáží vždy na něco vymluvit.

Mimo jiné mě napadá jestli někde nejsou ty kabely narušený a nevzniká tam vysokej odpor, to je taky možnost...

_________________
Aim with the hand, shoot with the mind.


28 lis 2011, 16:23
Profil
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Navro píše:
To jsou kecy, jestli ti prodali vadnej, resp. opravovanej kus a řekli, že je novej tak to je pěkná prasárna, bohužel s tím asi už nic neuděláš, protože si vlastně zásahem do zbraně ztratil záruku, navíc nevím, kterej obchod to byl konkrétně ale co jsem tak četl fórum tak oni se dokáží vždy na něco vymluvit.

Mimo jiné mě napadá jestli někde nejsou ty kabely narušený a nevzniká tam vysokej odpor, to je taky možnost...


Výše jsem psal, že jsem kabely vyměnil. Myslel jsem totiž taky že to je jen vadnou kabeláží.


28 lis 2011, 16:24
Profil
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Griffon píše:
- Píst může drhnout v kolejničkách v mechu...a to už jste určitě neozkoušeli.


Jak to otestujeme tuhle možnost? Teď si to nevybavuji jak to bylo rozebrané a sám si na to netroufnu ještě.
Kdybych měl nekoho kdo mi pujci motor co roztahne tu 130 tak bych zusil to, a kdyby to stále dělalo neplechu tak bych věděl že není chyba v motoru ale jinde. Bohuzel není není.


28 lis 2011, 16:37
Profil
Plukovník
Plukovník
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2008, 13:46
Příspěvky: 1073
Bydliště: NJ
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
to že obchod prodá použitý kus ačkoli je to špatné a nemělo by to vůbec být tak je to normální u každého obchodu. vemte si že dejmetomu videa na youtube a pod. jsou nové kusy následně zabalené a prodané jako nové, nemám čas nic vymíšlet, snad to chápete.
Součástku kterou chceš skoušet ( chod pístu, kol ... ) v mechu vždy skoušíš v sešroubovaném mechu jen s tou danou součástkou :)

_________________
moje elektro-kolo :)
http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/


28 lis 2011, 17:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
vojtka píše:
to že obchod prodá použitý kus ačkoli je to špatné a nemělo by to vůbec být tak je to normální u každého obchodu. vemte si že dejmetomu videa na youtube a pod. jsou nové kusy následně zabalené a prodané jako nové, nemám čas nic vymíšlet, snad to chápete.
Součástku kterou chceš skoušet ( chod pístu, kol ... ) v mechu vždy skoušíš v sešroubovaném mechu jen s tou danou součástkou :)

takže tam prostě nechám jen kola a ten píst a zbytek vytáhnu, sešroubuju, zapojím a zkouším jo?


28 lis 2011, 17:15
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2009, 19:11
Příspěvky: 1271
Bydliště: Chrudim a Praha
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
co chces zapojovat? jako baterku a strilet jen s kolama a pistem, to ti nic moc nerekne, je treba rukou vyzkouset jak se kola toci ve sesroubovanem mechaboxu a pak je prepodlozkovat pokud se pistove kolo neprotoci pri roztoceni rukou 1-2x, viz:
http://www.airguns.cz/shop/kutiluv-kout ... ol_29.html

_________________
Jo H&K G3A4 od TM je vážně rarita ... člen Airsoft Teamu Chrudim


28 lis 2011, 17:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Nic nezapojíš, normálně ručně to zkus!

Edit: pozdě, sry

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


28 lis 2011, 17:56
Profil ICQ
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Daven píše:
co chces zapojovat? jako baterku a strilet jen s kolama a pistem, to ti nic moc nerekne, je treba rukou vyzkouset jak se kola toci ve sesroubovanem mechaboxu a pak je prepodlozkovat pokud se pistove kolo neprotoci pri roztoceni rukou 1-2x, viz:
http://www.airguns.cz/shop/kutiluv-kout ... ol_29.html


Jasný.
Zatím všem moc díky.


28 lis 2011, 23:13
Profil
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 27 lis 2011, 20:38
Příspěvky: 75
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
Takže dnes to bylo znova rozebrané a výsledek? Žádný.
Kola nedřou, píst taky ne. Vypodložkováno je podle všeho také dobře.
Přítlak motoru seřízený jak nejlépe to šlo.
Zkusili jsme odpojit motor a napojit ho na baterku.
Kamoš někde četl, že když se zapojí motor bez zátěže a ten nezačne nějak moc topit po dvou minutach provozu(znovu podotýkám bez zátěže) tak že je motor v pohodě.
začal topit někdy až po druhé minutě, možná 2,5 až 3.
Fakt nevím čím to může bejt.
Vzali jsme zbran, zapojili baterii a stříleli tak 3 minuty bez přestání, po třech minutách padala kadence, motor začínal hřát víc a víc až se přestalo střílet.
Baterka byla vyšťavená.
Nechali jsme to zchladit, zapojili kámošovu 3600mAh 8,4V a zkusili to samé, sice to vydrželo střílet déle, ale pak se stalo totéž, jen nebyla baterie úplně vybitá ale střílet se přestalo. Motor horkej. Po chvilce se zase mohlo střílet s tou samou baterií.
Fakt už nevím co to může být.
Moc se mi nechce věřit, že by o byl špatnej motor sakra, ale co jinyho...
Furt se tak nějak utěšuju že prostě nemůžu jak blázen střílet s tou 130 pružinou, že to prostě bude tím že ten motor tu baterku vybíjí víc a víc, čím víc ze zahřeje při příliš dlouhým provozu. Přecejen střílet 3-5 minut bez ustání se v bojí nestane tak často...ale to už začínám asi lhát sám sobě pro útěchu :D


03 pro 2011, 13:29
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
What the frak? To jste jako dali pětiminutovou dávku? Jako něco takovýho nesnese žádnej kvér a podobnym "testovánim" zkurvíte i to, co bylo doteď v pořádku...pokud jsi podobný věci dělal i předtim, tak zahřívání motoru a baterie je naprosto normální průvodní jev, ten kvér je dělanej na střelbu maximálně několikasekundovejma dávkama proboha...

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


03 pro 2011, 15:10
Profil ICQ
Plukovník
Plukovník

Registrován: 17 kvě 2011, 18:56
Příspěvky: 711
Bydliště: Ústecký kraj
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
"Vzali jsme zbran, zapojili baterii a stříleli tak 3 minuty bez přestání, po třech minutách padala kadence, motor začínal hřát víc a víc až se přestalo střílet."

fakt divný :lol: i kdyby jsi měl řekněme 10bb/s tak to máš 1800 ran . 3 minuty v kuse ti jede motor v zátěži a divíš se že je teplý? to musela být i hezky teplá baterie :D Jinak 3 minuty střílet na prázdno s m130. Kdybych mech uměl mluvit, poslal by vás oba do ......

_________________
M16A4 - sp140 -> 168m/s +
mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s +
SR25 - psg150 190m/s +



03 pro 2011, 16:36
Profil
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2008, 14:33
Příspěvky: 1407
Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
Nový příspěvek Re: Zahřívání motoru a baterie
WOW to je teda brutus...dávka na pár minut...tak v cajku ne :D dáš kafíčko čajíček a pak dávku ukončíšty jo tímhle vykurvíš úplně všechno...baterkou počínaje a celou zbraní konče :D

_________________
Tango down!
______________________________________________________
KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g
Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g
Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g


03 pro 2011, 16:56
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.  Designed by STSoftware for PTF.  Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz