Zahřívání motoru a baterie
Autor |
Zpráva |
vojtka
Plukovník
Registrován: 14 pro 2008, 13:46 Příspěvky: 1073 Bydliště: NJ
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
jestli ti ta firefoxka vydržela 3 min střílet v kuse tak myslím že je vše ok a motor naprázdno hřeje jak čert už i po kratší době
_________________ moje elektro-kolo http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/
|
03 pro 2011, 19:29 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
takže jsem kretén co si myslel ze to neni normální. supr
|
04 pro 2011, 11:05 |
|
|
|
vojtka
Plukovník
Registrován: 14 pro 2008, 13:46 Příspěvky: 1073 Bydliště: NJ
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
¨nechtěl jsem to říct první
_________________ moje elektro-kolo http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/
|
04 pro 2011, 19:37 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Griffon píše: ...tak zahřívání motoru a baterie je naprosto normální průvodní jev Zahřívání ano, ale naprostá horkost?
|
04 pro 2011, 23:17 |
|
|
|
Bezmozek
Nadrotmistr
Registrován: 06 zář 2011, 23:25 Příspěvky: 42 Bydliště: Praha
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Naprostá horkost je co? Horečka? To by odpovídalo, páč baterka by se neměla ohřát nad určitou mez, jinak je na odpis i některý nabíječky mají teplotní čidla.
|
04 pro 2011, 23:23 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
JacenNect píše: Griffon píše: ...tak zahřívání motoru a baterie je naprosto normální průvodní jev Zahřívání ano, ale naprostá horkost? No pokavaď s tim kosíš tři minuty bez puštění spouště, tak se divim, že to nechytlo plamenem.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
04 pro 2011, 23:51 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Bezmozek píše: Naprostá horkost je co? Horečka? To by odpovídalo, páč baterka by se neměla ohřát nad určitou mez, jinak je na odpis i některý nabíječky mají teplotní čidla. Horkost je myšleno tak, že to je opravdu horké. Pažbička až nepříjemná na držení zbraně a šroub na seřízení přítlaku na dotek ÚPLNĚ horký. navíc teď když si vybavím že v létě bude tak 20 a více stupňů... Ale když říkáte že to je naprosto normální tak holt počkám a uvidím jak se to projeví v boji. Přeci jen tam TOLIK střílet nebudu. Bojím se ale, že se to stejně zahřeje víc a víc i když budu jen střílet častěji krátkejma dávkama. Ale to už je jen dohad.
|
05 pro 2011, 08:20 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Prosimtě co bys od toho chtěl? Kratší dávku já osobně beru jako dávku do deseti ran - a ta nezahřeje motor prakticky vůbec (pokud tam není něco jako slabý motor a brutální pružina). Pokud jseš zrovna v akčnější části hry, kdy střílíš i delší dávky (ale pořád maximálně v desítkách sekund), tak se motor začně hřát...ale nikdy ne tak, aby se ti úplně vytavil jako při tříminutový nepřetržitý dávce! To je naprostej extrém a při průměrný kadenci dejme tomu blbejch 700ran za minutu máš během 3 minut nastříleno 2100 ran, což je zhruba 6-7 zásobníků...což je většinou už ke konci výdrže akumulátoru (obzvláště čínského), pokud tam nemáš aku s vyšší kapacitou. Z toho vyplývá, že baterka musí jít do prdele a motor se musí hřát. Mimochodem podle mě se při téhle dávce hřála i kola a pružina
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
05 pro 2011, 16:22 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Tak díky. Díky všem.
|
06 pro 2011, 23:40 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Jen ještě maličkost: Když jsem o problému říkal kámošovi, tak si řekl že to taky zkusí. Má M4A1 od P&J ale nemá tam m130 pružinu jako já, nýbrž m120. Horký motor ani baterii nezaznamenal(baterie pouze teplá). Může to bejt tím, že do 120 se dává jeste nejakej lehci motor? Může v tom být takovej velkej rozdíl v tom zahřátí když on má jen o jednu řadu slabší pružinu??
|
08 pro 2011, 16:35 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
JE TO NORMÁLNÍ. NESTŘÍLEJTE TAKHLE DLOUHÝ DÁVKY, NEBO SI TY KVÉRY ZKURVÍTE.
Stačí, nebo to potřebuješ vysvětlit ještě jednou?
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
08 pro 2011, 16:37 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Griffon píše: JE TO NORMÁLNÍ. NESTŘÍLEJTE TAKHLE DLOUHÝ DÁVKY, NEBO SI TY KVÉRY ZKURVÍTE.
Stačí, nebo to potřebuješ vysvětlit ještě jednou? Jo naprosto.
|
08 pro 2011, 16:46 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Tyjo já se nestačím divit..."jó já jim nevěřím tak řeknu kamarádovi ať to zkusí...třeba to nebude tou extra dlouhou dávkou..." neuveřitelné chudáci zbraně a peněženky ty dostávaj zabrat
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
08 pro 2011, 16:50 |
|
|
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
tady asi někdo pořád nechce pochopit základy fyziky koukni na wiki, proud a el. odpor. - je to levnější než zničený kvér
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
09 pro 2011, 15:01 |
|
|
|
TeslaMa
Major
Registrován: 11 črc 2011, 15:38 Příspěvky: 494
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
LoL tří minutová dávka Já jsem měl kalacha složenýho na vysokou kadenci a s baterkou 8,4V GP to mělo skoro 40BB/s, a motor guarder high spedd hřálo hodně, ale ne skrz pažbičku. Myslím si že asi ani s 3S lipolkou by takto "nehřál". Jak jste přišli na to že se baterka po 2100 ranách většinou vybije? Já s AKM vystřílím 6000 BB na M130 a baterie má 11,9V
_________________ Kdo se bojí nesmí do lesa!
|
11 pro 2011, 23:17 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Můžeš hádat...akumulátor charakterizuje mimojiné kapacita... Těch 2100 ran byl příklad. Když máš vyšší kapacitu, tak nastřílíš klidně víc. Logicky... P.S. chybí mi tu smajlík :troll: (když je tu : roll:) Cože ti tu chybí?
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
11 pro 2011, 23:39 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Teslo, netrolluj smolda píše: 2100 ran, což je zhruba 6-7 zásobníků...což je většinou už ke konci výdrže akumulátoru (obzvláště čínského), pokud tam nemáš aku s vyšší kapacitou.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
12 pro 2011, 00:05 |
|
|
|
TeslaMa
Major
Registrován: 11 črc 2011, 15:38 Příspěvky: 494
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Ajo, přehlídl jsem to, sry.
_________________ Kdo se bojí nesmí do lesa!
|
12 pro 2011, 06:50 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
TeslaMa píše: LoL tří minutová dávka Já jsem měl kalacha složenýho na vysokou kadenci a s baterkou 8,4V GP to mělo skoro 40BB/s, a motor guarder high spedd hřálo hodně, ale ne skrz pažbičku. Myslím si že asi ani s 3S lipolkou by takto "nehřál". Jak jste přišli na to že se baterka po 2100 ranách většinou vybije? Já s AKM vystřílím 6000 BB na M130 a baterie má 11,9V Moje baterie byla 1200mAh / 9,6V Kámošova půjčená byla 1600 MaH / 9,6V Firefox TeslaMa píše: s baterkou 8,4V GP to mělo skoro 40BB/s, a motor guarder high spedd hřálo hodně, ale ne skrz pažbičku... super, takže když už jsem si teda začal říkat že to je v pohodě, prostě nemít 60 vterin dávku nebo desetivterinovy davky s pauzou 3 vteriny tak zjistim ze kulas si vystřílí v klidu zásobák bez znatelného zahřátí motoru. coool
Naposledy upravil JacenNect dne 12 pro 2011, 13:36, celkově upraveno 3
|
12 pro 2011, 12:32 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
TeslaMa píše: Ajo, přehlídl jsem to, sry. A jak souvisí to, že tvoje aku má takový a takový napětí s tím, že ti to vydrží 6000BB?! To není moc o přehlídnutí...prostě tomu vůbec nerozumíš a snažíš nám dokázat opak.
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
12 pro 2011, 18:42 |
|
|
|
TeslaMa
Major
Registrován: 11 črc 2011, 15:38 Příspěvky: 494
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
LoL, kdyby si tomu rozuměl tak by si to pochopil
_________________ Kdo se bojí nesmí do lesa!
|
12 pro 2011, 18:46 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Tak jediná věc, co ovlivňuje napětí, je kadence. Je teda pravda, že to souvisí všechno dohromady, ale pokud budeš mít 11V aku s kapacitou 800mAh tak ti to prostě ve výdrži nepomůže tím pádem tvoje sdělení, že máš 11V aku, je naprosto zbytečné.
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
12 pro 2011, 18:50 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Pánové, necháte toho flamewaru a rejpání se v kravinách dobrovolně, nebo to tu budu muset locknout?
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
12 pro 2011, 22:19 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Rád bych se zeptal, jestli může mosfet snížit topení motoru? Mám tu zbraň kompletně předělanou do SHS upgradu - vetně motoru, přepodložkováno, jiná kabeláž. Motor stále topí - dost - uznal i jinej softak kterej má M150 a netopí mu zdaleka tolik ten motor. A kdyz topil zakladni cinskej a uplne stejne topi ten SHS (ano vim, shs neni buh vi jaka znacka, ale stejne uz to je jinej lvl ne?) Motor se zahriva i kdyz dám treba 10x za sebou kratkou dávku. Nebo třeba nějakou dobu střílím na semi.
Rád bych se zeptal, jestli mosfet shodou okolností může být řešením?
A jeste bych se rád zeptal, jestli mi 7,4 (7,2 ?) Li-Pol utáhne M130 SHS, SHS zátěž motor se zátěžovejma kolama? A nebo jestli musim brát hned 11,xx V?
|
30 črc 2012, 19:46 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
mosfet ti to nevyresi, spis bych rekl, ze ti tam neco drhne a motor ma vetsi namahu nez by mel mit.
7.4V kvalitni lipol staci
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
30 črc 2012, 21:10 |
|
|
|
Mansuet
Plukovník
Registrován: 28 zář 2008, 19:28 Příspěvky: 825 Bydliště: Česká Lípa
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Tak odzadu, baterie ti to utáhne bez problému. Doporučuji 11,1V nebrat, žere uhlíky a bohužel i komutátory. Pokud nemáš motor od Systemy který na to je stavěný, nebo alespoň odolnější tak 7,4. SHS není žádný jiný level, je to stejný motor jako jakýkoli čínský s neodymiovými magnety. Jen mají pravděpodobně přínější výstupní kontrolu a proto je každý SHS dobrý jako "ten vyvedenější" čínskej. MosFet ti už se zahříváním moc nepomůže, to spíš kvalitní kabely, ale ty tam pravděpodobně už máš. AimTop motor topí tak, že jsem ho po dávce ani neudržel v ruce. Systema mi teď topí tak, že dávku cítím skrz pažbičku i rukavici... ale pořád to je míň než ten AimTop... ten byl prostě úžasnej. Ale fungoval a funguje stále. Kurňa Jeffe, nemohl si 2 minuty počkat?
_________________ 22nd SAS Rgt. A Sqn. Mobility troop - servisuji už jen M4/M16 a klony
|
30 črc 2012, 21:11 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
No dokonce se to přehodilo do jinýho mechu. Už jem z toho zoufalej no. Clovek do toho narve takovy prachy a vysledek stale 0-0-prd.
Topilo to takhle v základní sestavě když jsem to koupil a topí to stejně po Xtém rozložení a složení. A dokonce i po výměně téměř všech dílů. Prokletej fakt...
|
30 črc 2012, 21:13 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Mansuet píše: Tak odzadu, baterie ti to utáhne bez problému. Doporučuji 11,1V nebrat, žere uhlíky a bohužel i komutátory. Pokud nemáš motor od Systemy který na to je stavěný, nebo alespoň odolnější tak 7,4. SHS není žádný jiný level, je to stejný motor jako jakýkoli čínský s neodymiovými magnety. Jen mají pravděpodobně přínější výstupní kontrolu a proto je každý SHS dobrý jako "ten vyvedenější" čínskej. MosFet ti už se zahříváním moc nepomůže, to spíš kvalitní kabely, ale ty tam pravděpodobně už máš. AimTop motor topí tak, že jsem ho po dávce ani neudržel v ruce. Systema mi teď topí tak, že dávku cítím skrz pažbičku i rukavici... ale pořád to je míň než ten AimTop... ten byl prostě úžasnej. Ale fungoval a funguje stále. Kurňa Jeffe, nemohl si 2 minuty počkat? To jako fakt? Prostě přes pažbičku je to fakt cejtit. Dost. A po více kratších dávkách ani nemluvě. Hmm. Stále víc docházím k závěru že bych tomu neměl věnovat pozornost a už začít hrát konečně... Kvůli tomu jsem měl zatím zavřenou tuhle softovou sezónu no... A vždy jsem vycházel z toho, že když to nehřeje jinejm na větších pružinách tak proč mě jo. I když zase jsem neměl příležitost střílet z jinýho kvéru na podobný sestavě (nepučuju si kvery a nenapadlo mě to prubnout)
|
30 črc 2012, 21:15 |
|
|
|
Mansuet
Plukovník
Registrován: 28 zář 2008, 19:28 Příspěvky: 825 Bydliště: Česká Lípa
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Hm, tak podle mě, i kdybys měl každou sezonu koupit něco podobného tomuto a klidně ho oddělat, tak je to pořád lepší než kvůli motorku nejezdit na akce .
_________________ 22nd SAS Rgt. A Sqn. Mobility troop - servisuji už jen M4/M16 a klony
Naposledy upravil Mansuet dne 30 črc 2012, 21:22, celkově upraveno 1
|
30 črc 2012, 21:21 |
|
|
|
JacenNect
Podpraporčík
Registrován: 27 lis 2011, 20:38 Příspěvky: 75
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Mansuet píše: Hm, tak podle mě, i kdybys měl každou sezonu koupit něco podobného tomuto a klidně ho oddělat, tak je to pořád lepší než kvůli motorku nejezdit na akce . Mám v tom toto: http://www.armymarket.cz/motor-dlouhy-s ... -shs-d3569A hlavně, mě spíš trápí, že to nefunguje na 100% Jestli je to normalka nebo ne. Podle toho co pišeš to asi nebudu řešit a uvidim jak to dopadne na akci no.
Naposledy upravil JacenNect dne 30 črc 2012, 21:41, celkově upraveno 1
|
30 črc 2012, 21:22 |
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|