Zahřívání motoru a baterie
Autor |
Zpráva |
Mansuet
Plukovník
Registrován: 28 zář 2008, 19:28 Příspěvky: 825 Bydliště: Česká Lípa
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
No, přes všechnu chválu co se mu kde kdo snaží přiřknout, je to prostě obyčejnej motor. Za upgrade motor považuji Magnuma, A-Z, Satana od G&P (ještě má slabšího brášku) a ICS 3000. To jsou motory vyrobené s ohledem na snížený vnitřní odpor, vysoký kroutící moment, co možná nejnižší tření a co nejmenší odběr.
_________________ 22nd SAS Rgt. A Sqn. Mobility troop - servisuji už jen M4/M16 a klony
|
30 črc 2012, 21:27 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Ještě bych se možná zaměřil na to, jestli není motor klasicky moc dlouhej, jak SHS motory bejvaj a není tudíž příliš utaženej přítlak.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
07 srp 2012, 22:10 |
|
|
|
TeslaMa
Major
Registrován: 11 črc 2011, 15:38 Příspěvky: 494
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Myslím si že poud dát lepší kabely tak se přestanou hřát tolik kabely a né motor. SHS motor je na dost jiným levlu než jiné čínské motory, není to sice nejlepší motor, ale za ty prachy je velice dobrý. Aimtop motor je také velice dobrý. Každý motor má nějakou nevýhodu. SHS zátěžák má velký odběr a možná příliš vysoké otáčky, GD má pastorek a zadní část na prd, aimtop má malou spotřebu, dobrý pastorek, ale uhlíky mají v sobě takovou zvláštní drážku (nevím proč), magnum dle mě hřeje taky dost, 2x jsem ho již vyděl spálený (M130 a M140). Každý softový motorek hodně topí a to protože není dělaný na trvalý provoz...
Osobně ti radím aby jsi to někomu poslal na opravu a ten aby se ti na to podíval... příčin zahřívání muže být dost....
_________________ Kdo se bojí nesmí do lesa!
|
08 srp 2012, 06:36 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Zdar.
Dva dni mám PJ SPR 12 z AS moravy. Dnes som si vyšiel vonku strielať a narazil som na zaujímavé problémy.
Mám tam Firefox 2000mAh 9,6V. Po úplnom nabití som začal strielať. Spúšt zbrane treba pri auto móde dosť silno stláčať (myslím tým úplne nadoraz) aby zabrala, a navyše má celkom latenciu (pri semi nie).
Za ďalšie, pri dlhšej dávke kadencia rapídne klesá. Batéria vydržala jeden plný Hi-Cap čo tiež nieje normálne. Motor bol dosť teplý, bolo to cítiť aj cez rúčku. Tak isto batéria, káble a konektory.Na konci ani nedokázala pohnúť motorom. Potom som ju vložil do kamarátovej Cymy 035A v základe a tá s ňou strielala dosť rýchlo (min. 18bb/s).
Vyskúšal som plne nabitú batériu z mp5k (1100/8,4v) a po dlhšej dávke (5-8s) prázdna.
Predpokladám teda že buď to bude podložkami alebo prítlakom. Ako to vidíte vy?
|
13 říj 2012, 15:54 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Předpokládáš správně. Ještě by mohl drhnout píst nebo tak, ale podložky a přítlak je to první, na co bych se zaměřil.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
13 říj 2012, 15:58 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
No jo, akurát tá zbraň má ešte záručnú plombu, a ja som v rozpakoch či to posielať do moravy tým exotom čo mi ajtak povedia že je to normálne lebo mám hustodémonsky krutoprísny kvér, alebo to proste otvoriť a pozrieť...s tým by problém nebol, už som pár zbraní robil.
Bojím sa ale celkom že dopadnem ako autor témy, a síce vyskúšam všetko a nepômôže nič (samozrejme že nestrielam 5min dávky, väčšinou max 4s)
|
13 říj 2012, 16:02 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Takže dnes som otvoril mechabox. Vypodložkovanie zlé nebolo ale predsa len som to prerobil, inak mech čistý, bez otrepov, bez závad. Čínskej vazelíny pomenej ale na správnych miestach. Neviem teda čim to bolo. Čo ma ale zaujalo, pružina vyzerá byť nejaká dlhá, a hlavne je strašne tuhá - oproti tejto pružina v mojej Cyme 048 bola mäkká. Tým pádom sa ju poslednú hodinu snažím narvať nazad, neúspešne. zakaždým mi vyletí trn von, poprípade je iný problém.
Skúsiť ju vymeniť za SP120? Dĺžka stávajúcej je 17,5cm
|
14 říj 2012, 11:27 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Pokud chceš nějaký objektivní info o pružině, musíš oměřit na váze.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
14 říj 2012, 12:41 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Idem tam dat kompletny aimtop mechac, akurat neviem s akou pruzinou - vydrzi AT s mblockom m150tku alebo ist radsej do tej 130? BTW, dost ludi tu chvali ASpro komory, ale je tu aj dost takych co o nej pekne slovo nepovedia, preto sa pytam, tykaju sa problemy aj tejto 2.gen komory? http://www.eagleguns.cz/public/detail/1 ... AirsoftPro).html Nechcem kupit nieco co bude horsie ako orig. komora
|
16 říj 2012, 16:26 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Hele, kolik máš zkušeností se servisováním kvérů? Nainstalovat komplet novej AT mecháč není žádná sranda...
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
16 říj 2012, 18:44 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
http://www.eagleguns.cz/public/detail/1 ... 0back.htmlToto uz predsa pride poskladanie nie? Jo a skusenosti nejake mam, uz som rozoberal aj upgradoval par kverov, ale iba raz v2 mech (mp5 od jg) inak to vsetko boli v3.
|
16 říj 2012, 18:48 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Ano, ale když pominu fakt, že dost často ty mecháče choděj totálně nepromazaný a obecně je vhodný to před instalací rozebrat a zkontrolovat, tak si nepředstavuj, že to bude tak snadný, že zahodíš starej mech a dáš tam novej. Je potřeba ho usadit a kvér odladit, což bez zkušeností a chrona nezvládneš.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
16 říj 2012, 19:01 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Oba problemy budem schopny vyriesit. Teraz ma skor zaujimaju fakty ktore som sa opytal, a sice:
Udrzi AT mechabox s mblockom M150 (v kombinacii s 9,6v 2000 bat.), alebo radsej vzat tu M130 verziu?
A co ta ASpro komora? pocul som ze ta diera byva excentricka, tyka sa to aj tejto gen.2 ?
|
16 říj 2012, 19:15 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Mělo by to vydržet.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
16 říj 2012, 19:19 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
No ale az to praskne asi tazko mi uznaju na eagleguns reklamacku ci?
|
16 říj 2012, 19:24 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
U tohohle bych se zárukou vůbec nepočítal.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
16 říj 2012, 19:28 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
No ok, a oplati sa kupit ten set co ma v sebe aj Aimtop zatazovy motor? V tom SPRku je klasicky cinsky PJ zatazak: http://airsoftmorava.cz/index.php?_a=vi ... ductId=897
|
16 říj 2012, 19:31 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Záleží na baterce, ale každopádně ten čínskej motor dřív nebo pozdějc odkouříš. S lipolkou dřív, s klasickou pozdějc.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
16 říj 2012, 19:35 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
No dobre, tak urobim tak ze to kupim bez motora, dam tam 11.1V Li-Po, uvidime ako dlho to vydrzi. Az zhori => AimTop zatazak. Eventualne ak sa mi podari zohnat jety Satan / Magnum.
|
16 říj 2012, 19:45 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Easa píše: I BTW, dost ludi tu chvali ASpro komory, ale je tu aj dost takych co o nej pekne slovo nepovedia, preto sa pytam, tykaju sa problemy aj tejto 2.gen komory? http://www.eagleguns.cz/public/detail/1 ... AirsoftPro).html Nechcem kupit nieco co bude horsie ako orig. komora novy komory jsou v pohode, ale je samozrejme potreba ji spravne sladit s mechem a zvolit vhodnou trysku
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
16 říj 2012, 20:14 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Tak ako dotesnenie tefl. paskou + upravenie pritlaku pomocou gumiek a pruziny som bral za samozrejmost...
BTW nemas nahodou skusenost ako do nej pasuje standardna AimTop tryska? Eventualne AirsoftPro 21,4 ?
|
16 říj 2012, 21:06 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
delka trysky castecne zalezi i na mechu, respektive tloustce materialu vepredu, tj. kolem 21.4mm tam pujde tryska
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
16 říj 2012, 21:18 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Nj, ale tak ak ASpro komora pasuje dobre do Aimpoint zbrani tak v tom nevidim problem.
|
16 říj 2012, 21:30 |
|
|
|
hlodaQ*
Major
Registrován: 09 črc 2011, 22:55 Příspěvky: 447 Bydliště: Votice, Střed. Kraj
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Easa píše: Nj, ale tak ak ASpro komora pasuje dobre do Aimpoint zbrani tak v tom nevidim problem. Aimtop
|
17 říj 2012, 20:51 |
|
|
|
Easa
Rotmistr
Registrován: 04 čer 2012, 14:06 Příspěvky: 31 Bydliště: LM
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Holt preklep, u tychto dvoch vyrobcov sa mi to stava
|
19 říj 2012, 06:19 |
|
|
|
smile04
Četař
Registrován: 24 čer 2009, 14:21 Příspěvky: 11
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
ahoj ahoj,,, taaakže milion zkušenych borců a doktorů...ale myslim že nikdo tu neodpověděl správně, papouškujete tu jenom vypodložkovat kola pisty, promazat...hovadiny vsecko... stalo se mi to samy a prave hledam přičinu zbran sezere baterku a proto po chvilce přestava střilet...myslel sem že je to prave tema vecma co jste tu psali... no a pak mě (protože jsem naprosto geniální) napadlo proste motor oddělat a protočit ho na plně nabité baterii naprázdno...no bylo doslova slyšet jak během par sekund začala intenzita slábnout...takže chyba je co? hmm?
MOTORnejsem elektrikař nwm co snim je ale sežere 3600mah baterku jak prd...zkoušel sem i druhou, takže né baterií to není kdyby chtěl někdo rejpat obě sem je nabil kvalitní nabíječkou a v mym druhym gunu jede vše jak má...tam se mi baterii ještě ani po celym dnu nepodařilo odrovnat takže tak...asi budu muset koupit jinej motor, tenhle origo čína to ma proste zasebou... AHOJ....solved
|
26 črc 2015, 17:37 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Zahřívání motoru a baterie
Kdybys napřed četl a až potom myslel a rejpal, tak by sis určitě všiml, že možnost "špatnej motor" jsem zmiňoval hned v první odpovědi
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
26 črc 2015, 18:51 |
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 129 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|